Er reklamer på lejefilm lovligt

• Det sad jeg lige og tænkte på.

Jeg lejede et par film i fredags og irriteredes af de reklamer, som blev vist, inden filmen startede.
    Hvis der er noget jeg i hvert fald ikke vil betale for at se, er det f.eks. Ekstrabladets tåbelige skodreklamer.

Er det i det hele taget lovligt, at der er reklamer smidt på en lejefilm ?

Jeg synes efterhånden, det er ved at brede sig. X(

• Ja jeg er meget venlig ;)

Tror faktisk at det er lovligt men er ik sikker,og ja der er mere og mere af de reklamer på leje film :boxed:

Oprindeligt indlæg af icemann
    Ja jeg er meget venlig ;)

Tror faktisk at det er lovligt men er ik sikker,og ja der er mere og mere af de reklamer på leje film :boxed:

Takker. :D

Det er lige netop pointen. Der var da ingen reklamer på købe og lejefilm, for ikke så længe siden og nu er der pludseligt flere og flere på. Den udvikling bryder jeg mig ikke om.

• Ved ikke om det er lovligt, men der er snart reklamer overalt. Nettet er totalt overspammet med Pop-ups og reklamer osv. Man kan snart ikke se TV uden at blive afbrudt af reklamer. I nogle blade er reklamer nok ca. 40 % af bladet! Synes det er ved at gå over gevind :boxed:

• Tja så længe det er reklamer man kan "spole" forbi, så kan det ikke bringe mit pis i kog ...

Men at man tvinges til at se fx. 10 minutter Disney-reklamer hvis man vil glo på en Disney DVD kan VIRKELIG bringe mit pis i kog !!!...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Tja så længe det er reklamer man kan "spole" forbi, så kan det ikke bringe mit pis i kog ...

Men at man tvinges til at se fx. 10 minutter Disney-reklamer hvis man vil glo på en Disney DVD kan VIRKELIG bringe mit pis i kog !!!...

Prøv at smid Løvernes Konge3 i ungernes DVD-afspiller. Der går noget der ligner 20 min. inden selve filmen starter...
    Mine unger kan ikke selv finde ud af at "spole" så det er noget med at skulle rejse sig konstant og hele tiden.
    Belastende..... Hader Disney DVD af samme grund....

• altså hvis det er en dvd man lejer trykker man jo bare fra reklamerne. Plejer jeg som regel at gøre hehe

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z