Skulle da lige hører om der er nogen der regner med at tage turen til shg - open i vinterferien ??
SHG - Open ??
-
-
Hæhæ ville enlig gerne men det er ikke CS:S
-
Ahh mon ikke der kan spilles CS:S selvom selve hovedeturneringen ikke spilles i det..... tror jeg nok der kan
Ved ikke helt selv om jeg skal afsted men går da lige og overvejer det.
-
Går også og overvejer.. Men tror ikke jeg kan lokke mine venner med
-
shg? det er da en butik i højbjerg.?
-
Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
shg? det er da en butik i højbjerg.?... Som er hoved sponsor for et halv-stort lan event i DK
-
Oprindeligt indlæg af chhr
... Som er hoved sponsor for et halv-stort lan event i DK
okay
-
Du kan læse lidt om det her...
http://www.shg-open.dk/sw/frontend/frontpage.asp?layout=0
Der er blandt andet 25k til vinderen af A turneringen i CS.
-
Jeg sad godt nok også og tænkte på om i var skæve eller hvad siden i ville tage til shg i vinterferien og så lave en kæmpeting ud af det! før jeg så at det ikke var butikken men et CS arrangement!
der kan man bare se hehe men held og lykke til jer som stiller op!
-
Jeg regner stærkt med og skulle med, men har hverken nogen former for dankort eller den slags, eller net bank, hvilke jeg mener er de eneste måder og kunne betale for sin billet...... Synes det er lidt langt og køre fra Vamdrup til Århus for og hente en billet i deres butik......
Men har mailet dem, og de arbejder åbenbart på man kan bestille pr efterkrav eller noget i den retning.....
-
hvis en af jer bor tæt på mig, kan vi måske finde ud af du kan køre med mig der op og hjem igen.....
Kontakt mig enten på messenger eller ICQ, eller send mig en PM besked......
-
Ved sgu ikke om jeg kommer er vist inviteret til et bette lokalt lan også hvor vi plejer at have det hygge og drikke os stive
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Ved sgu ikke om jeg kommer er vist inviteret til et bette lokalt lan også hvor vi plejer at have det hygge og drikke os stive
det er også meget sjoverehmm.. tag og ændre lidt på din tekst farve, det er sq svært og læse hva der står
-
Ved godt teksten ikke lige er optimal skal nok lige få kigget på det når der bliver tid.
Ja sådan nogle lans kan være hyggelige men kom der nu en del tweakere til det andet kunne det jo også være meget sjovt at mødes med dem.