Ud over at jeg har svært ved at se, hvad du vil med dit indlæg. Så vil jeg bare lige sige, at du har fået PM.

..."forget it! Det kan andenrangsdesignere måske gå med til!"...
- Bentzin
- Lukket
-
-
Ved nu heller ikke hvad jeg skal mene om personer der poster indlæg som ..."forget it! Det kan andenrangsdesignere måske gå med til!"... hvor man iøvrigt kun kan se det først af. Klikke man på teksten komme der gu hjælpeme mig et total overflødigt og meningsløst indlæg frem.
-
jeg er forvirret?
-
Oprindeligt indlæg af c-k
jeg er forvirret?
Me 2 -
Ved ik lige om det der hører til på tweak.dk forumet...
Og så syns jeg også det er lidt ironisk at en 1 stjernet newbie skriver det
Men det lyder hvist som om han syns der er mange her på tweak der beder ham (den almægtige 1. gradsdesigner) om gratis Logoer og Hjemmesider
-
Så må i have noget vejledning...
I min store frusttration over alle de "børn" som spørger efter gratis portaler, når andre betaler 10.000 af kr.Derfor har jeg lavet en "guide" så man kan ignorere sådanne useriøse personer...
...
-
Oprindeligt indlæg af Hacktech.dk
Så må i have noget vejledning...
I min store frusttration over alle de "børn" som spørger efter gratis portaler, når andre betaler 10.000 af kr.Derfor har jeg lavet en "guide" så man kan ignorere sådanne useriøse personer...
...
Håber da ikke at "i" så har betalt 10.00 af kr for Hacktech.dk for så er i da blevet røvrendt ...
Men det er da godt at du kan rakke ned på folk som istedet for at lave noget lort sørger lidt hjælp i form af færdiglavede scripts osv ...
Men tillykke med alle de ting på Hacktech ( :] ) som i har hugget på nettet ...
.... Er det ikke lidt det samme ? ....
.... Hvor gammel er du egentlig 12 ? .. 15 ? ...
-
1 stjernet noob?
betyder stjernerne noget om hvor god man er?
betyder det ikke hvor meget lidt liv man har?
-
Hehe, good one
Og ja, det er da et flot logo du har hentet på google
Men ellers syns jeg da HackTech er blevet meget flottere, held og lykke Thog og "SKull"
EDIT: NEJ STJERNERNE BETYDER IKKE HVOR GOD MAN ER, har jeg heller ikke sagt, det jeg hentyder til er hvor lang tid en 1 stjernet "NEWBIE" kan ha været på tweak.dk, siden du åbenbart har læst at mange "børn" har irriteret dig
-
1 stjernet noob?betyder stjernerne noget om hvor god man er?
betyder det ikke hvor meget lidt liv man har?
Hva' fanden er det for en dumsmart kommentar at komme med, hva?
Tror du skulle tage at finde dig et andet sted at skrive.
-
Oprindeligt indlæg af WinXioN
Hehe, good oneOg ja, det er da et flot logo du har hentet på google
Men ellers syns jeg da HackTech er blevet meget flottere , held og lykke Thog og "SKull"
Måske .. Men med både stave- og grammatikfejl virker siden mere useriøs end det højest suspekte indhold ..
-
tror jeg da også jeg vil gøre...
Ved ikke hvad det er for et sted det her...
Himlen er blå og græsset er grønt - eller var det omvendt? (citat tweakerne!)
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Måske .. Men med både stave- og grammatikfejl virker siden mere useriøs end det højest suspekte indhold ..
Tja man kan godt se - at det er noget amatøragtigt. Desuden så burde den side meldes til politiet - IMO ! -
Oprindeligt indlæg af bentzin
Desuden så burde den side meldes til politiet - IMO !Been there, done that.
Kan godt være at folk synes det er latterligt at melde sådan en side til politiet, men jeg kan ikke i min vildeste fantasi se hvordan sådan en side kan retfærdiggøres.
-
Jeg vil ikke kalde det dobbeltmoralsk... men at "angribe" mig for at "angribe" andre?
anyway... Kan en admin ikke slette indlægget hvis i finder det upassende?
-
Jeg vil ikke kalde det dobbeltmoralsk... men at "angribe" mig for at "angribe" andre?anyway... Kan en admin ikke slette indlægget hvis i finder det upassende?
-
Lukker denne tråd. Kan vist ikke bruges til noget fornuftigt.