Jeg bad min chef om en fridag

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn


    man kan sku da ik bare ringe og melde sig syg hver gang.. hvis han nu sku til tandlæge eller sådan noget melder man sig sku da ik syg...


    det er sku da lige som at pjække.. ik..


    Man melder sig da syg hvis man skal til tandlæge?

  • Hvis jeg skal til tandlæge kl 11. Så er det almindelig venlighed ovefor chefen at man arbejder indtil tiden også efter.. Det gør vi ihvertfald i det tømrerfirma jeg arbejder i..


    Det er da mangel på moral at melde sig syg for at få fri.. Har vi alle vel gjort i skoletiden på ét eller andet tidspunkt - Men det at gøre det på en arbejdsplads hvor man får penge får at ydføre et specifikt stykke arbejde er noget svineri..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Hvis jeg skal til tandlæge kl 11. Så er det almindelig venlighed ovefor chefen at man arbejder indtil tiden også efter.. Det gør vi ihvertfald i det tømrerfirma jeg arbejder i..


    Det er da mangel på moral at melde sig syg for at få fri.. Har vi alle vel gjort i skoletiden på ét eller andet tidspunkt - Men det at gøre det på en arbejdsplads hvor man får penge får at ydføre et specifikt stykke arbejde er noget svineri..


    Helt enig.
    En lærling smækkede engang bagklappen på firmabilen ned i hovedet på mig, med det resultat, at jeg måtte på skadestuen og have 3 sting. Jeg kom da på arbejde bagefter. :))

  • Jeg var hos tandlægen i mandags kl 16.00 (har fri 17) men fik lov at gå før. Var der så i 3 timer og oplevede det voldsomste tandlægebesøg nogensinde. Hun blev ikke færdig og jeg sku' komme tilbage næste dag. Meldte mig syg da jeg havde så krafige smerter, så i tror det er løgn. :( Gik på arbejde onsdag - men måtte gå hjem igen, da smerterne tog til igen.
    Det er ikke lige den bedste kombination - at ha' dunrende ondt i knolden - på et sted med ca. 120 glade, men larmemde unger.
    Var så hos tandlægen igen i dag (fik fjernet noget betændelse) uden at gå på arbejde og skal da heller ikke i morgen, fordi det banker stadig fra kæben helt om i nakken. :rolleyes:
    Jeg synes det er helt på sin plads, at melde sig syg når man skal til noget stort hos tandlægen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg var hos tandlægen i mandags kl 16.00 (har fri 17) men fik lov at gå før. Var der så i 3 timer og oplevede det voldsomste tandlægebesøg nogensinde. Hun blev ikke færdig og jeg sku' komme tilbage næste dag. Meldte mig syg da jeg havde så krafige smerter, så i tror det er løgn. :( Gik på arbejde onsdag - men måtte gå hjem igen, da smerterne tog til igen.
    Det er ikke lige den bedste kombination - at ha' dunrende ondt i knolden - på et sted med ca. 120 glade, men larmemde unger.
    Var så hos tandlægen igen i dag (fik fjernet noget betændelse) uden at gå på arbejde og skal da heller ikke i morgen, fordi det banker stadig fra kæben helt om i nakken. :rolleyes:
    Jeg synes det er helt på sin plads, at melde sig syg når man skal til noget stort hos tandlægen.


    Der er også forskel på det du har været igennem, end et ordinært tandlægebesøg ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Der er også forskel på det du har været igennem, end et ordinært tandlægebesøg ..


    jeg synes altid det er smertefuldt og være til tandlæge, sidder der med deres klamme gummihandsker helt nede i halsen på en, mens de rager med en motorsav mellem tænderne på en og skriger "MUHAHAHAHAHAHAH, GØR DET ONDT?" :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    jeg synes altid det er smertefuldt og være til tandlæge, sidder der med deres klamme gummihandsker helt nede i halsen på en, mens de rager med en motorsav mellem tænderne på en og skriger "MUHAHAHAHAHAHAH, GØR DET ONDT?" :boxed:


    Me too - eller når de spørger én "hvo'n går det ?" :T når man sidder med 2 gummiklædte hænder,spejl, suger og tang i munden - samtidig med at ryggen står i en bue og man er ved at rive armlændene i stykker. :roller: Fedt - helt klart hvis man altså ku' sige noget :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Me too - eller når de spørger én "hvo'n går det ?" :T når man sidder med 2 gummiklædte hænder,spejl, suger og tang i munden - samtidig med at ryggen står i en bue og man er ved at rive armlændene i stykker. :roller: Fedt - helt klart hvis man altså ku' sige noget :boxed:


    ja og de står 3 mand rundt om en og prøver og få stoppet alle de redskaber ned i munden på en :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ja og de står 3 mand rundt om en og prøver og få stoppet alle de redskaber ned i munden på en :boxed:


    Hos min er det dog et + - at det er 3 søde damer der står rundt om. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Hos miin er det dog et + - at det er 3 søde damer der står rundt om. :]


    ja ok.. er det faktisk også ved mig :] bortset fra at de lige er gamle nok til at være min mor ;)

  • Tandlæger er spøjse :] - De stopper 14 vat-tamponer 3 apparater, og en hånd på størrelse med en gorilla's i munden på en - og spørger så: "Nå, hvad synes du så om den nye arbejdsmarkedspolitik...??" :T - "MFFRRMMPHRPPGF...!" :boxed:
    - Og så begynder de at stå og kigge koncentreret på papirer og fotos, mens de fabler noget om "A2.....B4.....D6.....E3......" - Ja jeg begynder næsten med at undre sig over om de er ved at ordne mine tænder eller om de spiller sænke slagsskibe 8o :))

  • hahah nice nok :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W