SÅ meget skal der til for at lukke munden på m$

• sad lige og læste nyheder da jeg faldt over denne.

Nintendos tidligere chef, 77-årige Hiroshi Yamaushi, har fortalt Wired Magazine om, hvordan han i sin tid måtte gribe til skældsord for at lukke munden på Microsoft-chefen Steve Ballmer.

Microsoft havde angiveligt givet et bud på at købe Nintendo for en enorm sum penge. Steve Ballmer dukkede selv op under forhandlingerne for lige at få en stille samtale omkring deres bud. Hiroshi Yamaushi kunne dog ikke lide buddet. Han talte om japanske værdier og identitet, men han kom ikke nogen vegne. Til sidst sagde han: "Suck my yellow balls Mr Ballmer" på japansk.

Oversætteren så forlegen ud og var tydeligvis ikke parat til at oversætte sætningen korrekt. En frustreret Yamaushi stillede sig derefter op på en stol, satte sine hænder for munden og sagde meget langsomt på engelsk: "Hey Ballmer why don't you suck my tiny yellow balls."

Han sagde, at Ballmer og hans team var målløse. De var lige så forargede, som hvis han have vist dem en brystvorte til en SuperBowl.

Kan0n morgen grin der (:

Oprindeligt indlæg af Wraper
    satme da fair nok sys jeg
    Microsoft tror jo penge er alt!

Det er det vel stort set også i den verden...

Japanske værdier? Comeon... Det er nintendo... De udgiver spil og spille konsoller... Hehe... Men meget fedt sagt ;)

• Genialt sagt....

Oprindeligt indlæg af Happy^

Er de ikke også det da? Bare du har penge nok, så kan du få alt..

Trist, men sandt.

Jep penge betyder næsten alt i denne verden :lame:

Oprindeligt indlæg af Happy^

Er de ikke også det da? Bare du har penge nok, så kan du få alt..

Trist, men sandt.

I business verden passer det ja ;) og da MS er top 10 største firma i verden så... hehe... Men stort set alt kan købes... Vil vædde med at hvis steve havde sagt: "Ok, what if i put an extra 0 right here" så havde de hoppet på den :))

Synes sq ikke det er trist at hvis man har penge og magt at man så kan købe alting... Hvad skulle du ellers bruge penge til? Desuden, hvis du har så mange penge betyder det at du enten har været meget meget meget heldig eller bare har været dygtig ;)

MS har IMO været MEGET dygtige ;)

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Med penge får man kun materielle goder - så hvis I synes at det er alt livet har at tilbyde, så ja - så er penge alt... :rolleyes:

Hvad mener du?:)) Hvis man har penge kommer der underlige damer, fætre, gamle tanter sjove familie medlemmer, skolekammerater og venner du ikke kendte frem og vil lære dig at kende pludselig... :))

Ej seriøst så har jeg aldrig fattet det der, det er ikke sådan så at bare pga man har mange penge kan man ikke have følelser... Materielle goder er da fede... Bliver du ikke glad når du får noget nyt og noget fedt?

Kan man ikke have en dejlig familie selv om man er rig? Eller hvad mener du?

Hvis jeg havde flere penge så ville jeg købe mig dejlige materielle goder, jeg ville have hjulpet folk i asien og fattige lande, jeg ville have rejse jorden rundt og opleve ting og sager... Det er da fedt IMO...

Desuden så er Bill gates nok den mand der har doneret flest penge til velgørenhed... Og folk mener at efter han er død er det dét man vil huske ham for... Ikke for at være verdens rigeste mand...

• Tænk dig om, så skal den nok fise ind på lystavlen før eller siden, hvad jeg mener - Gider ikke forklare mig selv yderligere, det er så enkelt som det kan være.

• Jaja... Jeg forstår godt hvad du mener... Men man mister vel ikke de ikke materielle goder, venner, familie, osvosv... Bare pga man får penge...

Det lyder som om du mener enten eller...

Edit: Måske lidt svært med kærlighed da der er mange golddiggers derude... Men så længe man ikke er sanger eller skuespiller så er der mange der ikke kender dig og man behøver ikke at sige at man er så rig..

Anyway, jeg ville gerne have penge...

• Nej det lyder det overhovedet ikke som om - Det eneste jeg siger er at der findes andre glæder end penge - har ikke sagt at man ikke kan have flere ting samtidig...

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Nej det lyder det overhovedet ikke som om - Det eneste jeg siger er at der findes andre glæder end penge - har ikke sagt at man ikke kan have flere ting samtidig...

Jo det lød som om... Hos mig anyway :)) Ellers ville jeg jo ikke sige det... Men du har jo ret ;)

Hvis ens eneste glæde er penge så har man IMO et meget stort problem...

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Jo det lød som om... Hos mig anyway :)) Ellers ville jeg jo ikke sige det... Men du har jo ret ;)

Hvis ens eneste glæde er penge så har man IMO et meget stort problem...

Ja det vil jeg jo også mene - eller også er man bare meget sær :]

• Man siger penge ik er alt, kun få kan forstå det, man bliver ik lykkelig af det, men det hjælper fandme på det.

- Ufo Yepha - Rige svin

Men rigtigt nok som mikkel siger, man ka ik få alt for penge..