Farvel DEVIL_DK

  • AT TUDE?



    det er da det værste tuderi jeg længe har set *henter sq lige violinen*


    Hvis der er to voksne mennesker der skal arbejde sammen, og de vælger ikke at kunne, så er der jo bare en af dem der skal gå. det er jo den mest fornuftige løsning.


    det er da avligt at devil smutter, men de er jo trods alt voksne mennesker.


    Hvis det her var en almindelig arbejdsplads, så kunne det være at de bare SKULLE arbejde sammen, selvom de ikke kan klare hinanden. men det her er frivilligt, så det er da hans valg.


    Og syntes i selv at i kan være bekendt at svine bent til - på hans fucking første dag? ..


    Jubii - velkommen til din første arbejdsdag, håber du får det sjovt her.
    Og det første han får er tondsvis af tudebreve, og beskeder fra folk fordi at de ikke kan li ham.


    amen hva er det for en holdning at have til tingene.


    EDIT



    Og det er ikke fordi at jeg siger respekt til ham fordi at han leaver ? det er hans valg ik?


    og det med numsehullet ? .. Det siger lidt om hvor lavt du egentlig synker. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    AT TUDE?



    Jeg har spist for meget leverpostej.


    Tuderi, det er mandens valg så luk numse hullet!


    Jeg siger bare at den man har big balls fordi han sagde sin mening ! Respekt til dig Devil og det vil jeg altid huske dig for selvom jeg har været her i meget kort tid.




    :rules: Næh.



  • Kan ikke sige andet en "ENIG" .. har selv mange gange , overvejet at skrive det ;)



    Øv DEVIL ! ... Håber at se dig på nogle andre fora .

  • Quote

    Og syntes i selv at i kan være bekendt at svine bent til - på hans fucking første dag?



    Mener ikke selv at jeg har svinet ham til...


    Jeg siger bare min mening, hvilket er:


    - at jeg synes at det er en dum ide at sætte en så kontroversiel tweaker på som MOD, og det gør det ikke værre at vi samtidig mister en MOD som har gjort det rigtig godt, og som de fleste herinde er glade for.


    Bentzin er jo ikke direkte skyld i at DEVIL forlader os. Det er jo Devil's eget valg.


    Mit problem i denne sag er, at vi nok desværre kan se frem til en masse tråde hvor diverse brugere har verbale slagsmåle med Bentzin - oftere end tidligere. Syntes der er nok af de tråde i forvejen.


  • En ganske sund holdning!
    At de ikke kan "arbejde" sammen...Synes at det er rimelig flot at du kan drage den konklution! Det kunne jo også være at Devil deler samme holdning som de XXX% (Gider ikke angive et tal...for så kommer der 40 nye indlæg der vil modargumentere dette) der ikke mener at Bentzin på nogen måde passer på en MOD-profil!

  • ØV, han var så hyggelig, den kære gamle mand :( Kan godt se at bentzin nogen gange er lidt stejlene i sine holdninger, menærgeligt at Devil så smutter :( Han har jo en dejlig rolig måde at agere på.. Øv da ;(


    Edit: Har ikke noget imod bentzin, men ka godt være han skal være lidt mindre agressiv som mod.. Selvom jeg nu syns han agumentere udemærket..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Synes det er en direkte latterlig holdning fra DEVIL_DK's side.


    Du kan åbenbart ikke li' bent. Jeg kan heller ikke li' nogle af mine kollegaer, men jeg siger sq ik op fordi de er blevet ansat!


    Du skal have lov til at gøre som du vil. Jeg ved ik' hvilke konflikter dig og bentzin har haft, og jeg har sq heller ikke lyst til at vide det, hvis de virkelig er så alvorlige at de får disse konsekvenser.


    Ét er at du stopper som mod, men en anden ting er at du forlader Tweak! Der er åbenbart nogle gutter her inde som kan lide dig (ikke sagt at jeg ikke kan, for "kender" dig ikke så godt) - dem lader du også i stikken!


    Svin mig til, jeg er ligeglad, dette er blot min mening, og den har jeg valgt at fyre af inden denne tråd bliver lukket!


    Edit: Nogen gange synes jeg også at bentzin's meninger stinker langt væk af lort. Men den gamle holder sq fast i dem - og selv om man har nogle holdninger, så behøver det jo ikke at ødelægge noget - bare han holder dem væk fra hans opgaver som mod! Vi må jo bare se tiden an, enten klarer han det fint, eller også går der ged i det. - Hvem ved? :)

  • Devil_DK - Det var ellers ærgeligt, har ellers været hygsomt... :)


    Nå, så det er altså ikke kun mine tråde der ende med en debat som overhovedet ikke var hensigten med tråden.


    Hvorfor fanden skal folk ALTID blande sig andres private sager??? - Han har sagt hvorfor han stopper som Moderator, end of FUCKING story!.. Der er RIGTIG mange tråde lige P.T der ender i " nå så luk numsehullet, eller luk røven jeg ved bedre".. Fuck det er skræmmende.. Håber det giver mening. Fik lige et udbrud.. Undskyld - Men det måtte bare ud!.. 8o

  • meningen med den her tråd var ikke at der skulle debateres meninger ang DD og bent, men at de folk der havede lyst, kunne give DD et tak med på vejen for den store indsats han har gjort med at hjælpe dem, og alle os andre, der har stået der hvor man ikke engang ved hvordan man formatere en diskette :))


    Jeg er da også sikker på at bent vil gøre sit, for at opfylde den plads han nu har fået, det håber jeg da


    jeg vil nu lukke tråden og sige tak for denne gang DD