Farvel DEVIL_DK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    Det er mig der vælger at gå
    næget at være med i et team hvor bentzin er med.



    Syntes det er surt at skulle miste dig her på siden som mod

    Et tab som dig er stort i forehold til hvad de får, men sådan er det nu bare engang !

    Håber nu stadig du kan komme med nogle gode tips engang imellem og takker for den hjælp du har givet siden og mig




    held og lykke DD

  • Syntes også at det er ærgeligt... :rolleyes:


    Forlader du tweak.dk helt, eller bare som MOD?



    Jeg fatter så ikke hvorfor man har sign'et Bentzin som Mod... En personlighed som der er mange delte meninger om - som enten er elsket eller hadet.
    Det kan kun skabe en del utilfredshed. Man skulle måske have valgt et lidt mere neutralt medlem, eller en udefra.


    Men det skal jeg heldigvis ikke tage stilling til. 8)


    (Ovenstående skal ikke tages personligt, Bent.)

  • Suk.. ved ikke lige hvad jeg skal skrive.. men 1000 tak for hjælpen i tråde, det har været dejligt med en der hurtigt kunne give en hjælpende hånd.


    Men det her er nok en af de sidste ting der mangler inden Tweak.dk er kørt i sænk.. og kommer til at ligne HOL.

  • Tja.


    Hvis Devil_dk ikke vil være moderator, fordi Bentzin er blevet det, er der vel ikke andet for, end at pakke sit pikpak sammen og skride.


    Det ser jeg ikke nogle problemer i. Er jo mandens eget valg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk



    Men det her er nok en af de sidste ting der mangler inden Tweak.dk er kørt i sænk.. og kommer til at ligne HOL.


    Uden tvivl.
    Ingen tvivl om at dette forum snart har ramt bunden.
    I gamle dage var det klart det bedste forum at debatere på. Folk herinde var næsten alle ganske fornuftige mennesker, som alle delte en fælles interesse. Efterhånden har jeg oplevet et utal af brugere med xxxx antal posts, hvoraf måske 98-99% af de posts har været i Offtopic sektionen.
    Det synes jeg er en skam, da de fleste af os startede herinde på baggrund af vores interesser, og det er i bund og grund hvad forummet er til for.
    Det sker i ny og næ at jeg er temlig aktiv herinde, men ofte går der længe mellem mine posts.
    Der er simpelthen ikke noget værd at skrive om eller i. Ingen rigtig tråd fanger min interesse, og mentaliteten herinde giver jeg ikke noget for.
    Som du selv skriver så er Tweak.dk meget tæt på et Hol.dk image. Faktisk er det i mine øjne, lige ved at være der.
    Eneste årsag til at jeg stadig er her, er at dette forum stadig har nogle af de bedste brugere (af de gode gamle der stadig er her), som jeg kan relatere til.
    Havde det ikke været pga det, så var jeg forsvundet for længst.


    Bare et holdning jeg ville ud med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Tja.


    Hvis Devil_dk ikke vil være moderator, fordi Bentzin er blevet det, er der vel ikke andet for, end at pakke sit pikpak sammen og skride.


    Det ser jeg ikke nogle problemer i. Er jo mandens eget valg.



    Ja, men når det nu er et "Crew"/hold, ville det jo være optimalt at høre de andre fra holdet om deres holdning til det.


    I "tillykke Bentzin"-tråden virkede det som om et par stykker fra crewet ikke vidste det før de så tråden.


    Fedt samarbejde... :)) :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer


    Ja undskyld Bentzin, men hvis det er pga syntes jeg godt at vi kunne beholde devil !
    Du skal jo nok blive og holde styr på os?


    (en afstemning måske:boxed:?


    Jeg stemmer hvertifald for Devil!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    [Ja, men når det nu er et "Crew"/hold, ville det jo være optimalt at høre de andre fra holdet om deres holdning til det.


    I "tillykke Bentzin"-tråden virkede det som om et par stykker fra crewet ikke vidste det før de så tråden.


    Fedt samarbejde... :)) :crazyeyes:


    Og... Det er da Martin, der har de tunge ord at sige her. De ejer jo ikke Tweak fordi de er med i crewet eller er moddy vel ? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    Ja undskyld Bentzin, men hvis det er pga syntes jeg godt at vi kunne beholde devil !
    Du skal jo nok blive og holde styr på os?


    (en afstemning måske:boxed:?


    Get real... som i skal bestemme det... :roller:

  • Jeg vil da også lige sige, at jeg synes også det er trist. Det er ihf. ikke lige det der var hensigten, da jeg sagde ja til at hjælpe med. Devil og jeg har da haft vores kontraverser. Men fik da til sidst rettet op på dem via PM. Det er ihf. min opfattelse.
    Mener også der burde være plads til forskelliige opfattelser og meninger hos moderatorer - så længe tweak.dk's ånd er det, det handler om.
    Men endnu en gang - så synes jeg det er trist at Devil_DK stopper.

  • Det var da ærgeligt :( , men må man spørge om hvorfor han forlader Tweak.dk helt, det kan vel ikke kun være fordi Bentzin er blevet mod, har han noget bedre at tage sig til, arbejde eller?


    BTW, Sejt navn HENRIK! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Og... Det er da Martin, der har de tunge ord at sige her. De ejer jo ikke Tweak fordi de er med i crewet eller er moddy vel ? ;)



    Hehe... det kan vi godt blive enige om. Hvis det er Martin's beslutning alene, så er der jo slet ikke noget at diskutere.
    Til gengæld har han selv ansvaret for den ballade der tilsyneladende vil komme i den nærmeste fremtid...
    Man lærer vel bedst af sine egne fejl...

  • jeg må sige jeg deler den samme menig flot skrevet Daniel



  • Det må jeg sige .. det er sq godt ramt ! Det er faktisk helt rigtigt og det er MEGET ærgeligt.. For ca 2 år siden havde jeg en bruger herinde som jeg senere glemte og jeg kan da huske hvor venlige folk var og hvor god hjælpen var.. Man fik meget hurtigt et svar og der var næsten ingen lame tråde.. Sådan er det faktisk blevet .. Der er en del flere lame tråde og en del flere som faktisk sviner hinanden til.. Jeg gør nogengange det samme selv, med at starte lametråde og ja det er sq også for dumt ..


    Tænkte på om i nogensinde havde prøvet at regne gennemsnits alderen herinde ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Tillykke:D arrr det gas, du kan tage det....


    KOmmer self til at virke anderledes, eller?


    Lad os nu se hvad BentZin duer til....


    Må man spørge om hvorfor du smutter fra os????