• Latterligt at banne en som lige har svinet en moderator, godt og grundigt til ? :rolleyes:

- Synes jeg nu ikke :roller:

Oprindeligt indlæg af Wraper
    jaaaaa BAN MIG BAN MIG

:dots: :roller:

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• Undskyld hvis jeg spørger dumt. Men jeg har Final beta kit, og er jeg så ikke sikker på at kunne spille det? Jeg mener hvis jeg ikke når at downloade spillet? Jeg har godt nok spillet installeret, men hvis den nu ikke virker. Bliver det også lagt ud andre steder end på blizzards side?

Sry hvis jeg er helt gal på den, vil bare lige have det sidste på plads:)

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Undskyld hvis jeg spørger dumt. Men jeg har Final beta kit, og er jeg så ikke sikker på at kunne spille det? Jeg mener hvis jeg ikke når at downloade spillet? Jeg har godt nok spillet installeret, men hvis den nu ikke virker. Bliver det også lagt ud andre steder end på blizzards side?

Sry hvis jeg er helt gal på den, vil bare lige have det sidste på plads:)

hvis du ikke har Final Beta versionen så kan du hente den fra denne FTP: ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/beta/

det skal lige siges til alle jer der downloader Final Beta med bit torrent, så drop det og hent det istedet fra denne FTP, for det er en vildere forbindelse den ligger på :D

Update: i skal narturligvis tage de filer der ligger inde i den mappe der hedder EU ;)

• Hmm. altså jeg har WoW installeret, men hvis det er som nogle af de andre siger, kan jeg jo ikke være sikker på det er den der virker.

Rettet en gang, sidst af p3t3r ().

Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Er det i morgen? :roller:

det er der vist ingen der ved... men det er et godt gæt.... jeg havde håbet meget på idag... men der står ikke noget nyt på http://en.wow-europe.com/

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Er der ikke en "mod" der kan flytte - denne forkert placerede tråd !! Eller er det fordi der har været så mange af dem i det forum , hvor de burde være.
    Ved godt at der sikkert er nogen, der bliver sure over dette indlæg. Men har sendt en "report" x 2 - som vi jo skal gøre. Men intet er sket - så derfor gør jeg det på denne måde.
    Prøv nu at tænke jer om, inden i laver en tråd. - Det kan da ikke være så svært. Den her tråd handler jo om et spil og er ikke Offtopic. Vi snakkede for et stykke tid siden, at vi alle sku' tænke os lidt mere om. For at gøre dette herlige sted endnu bedre. Desværre virker det som om at den snak er helt glemt. :(

Det her forum betyder ret meget for dig, hva?

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Hmm. altså jeg har WoW installeret, men hvis det er som nogle af de andre siger, kan jeg jo ikke være sikker på det er den der virker.

Går ud fra at du har den US version vi allle brugte under Open Beta, og i så fald, så tror jeg at der kommer en patch der vil gøre spillet kompatibelt - det er ihf. hvad jeg har hørt.

Hmm. altså jeg har WoW installeret, men hvis det er som nogle af de andre siger, kan jeg jo ikke være sikker på det er den der virker.

blizzard har ikke sagt noget om at man skal hente en ny version.

så hvis du har 1.2.1 er der ikke nogen problemer med at spille når de får åbnet serverne.

dog kan dem der komme til at spille nu i FB ikke joine de 2 servers som CB folkene spiller på, sådan har jeg ihvertfald forstået det.

• US beta'en og EU beta'en er ikke den samme og du kan ikke bruge den beta du hentede for open beta til FB.... ( mener jeg, er dog ikke 100% sikker )

Oprindeligt indlæg af Evilbone
    US beta'en og EU beta'en er ikke den samme og du kan ikke bruge den beta du hentede for open beta til FB.... ( mener jeg, er dog ikke 100% sikker )

det kunne man inden den nye version kom med fransk og tysk version.
    rygtet sagde at man bare kunne ændre inde i realmlist.wtf

men nu bliver man nød til at hente den på 2.4gb og 40mb patch selvom man har US beta

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Går ud fra at du har den US version vi allle brugte under Open Beta, og i så fald, så tror jeg at der kommer en patch der vil gøre spillet kompatibelt - det er ihf. hvad jeg har hørt.

Hmm hvordan kan jeg være sikker på det ikke er den version fra US beta jeg har? Jeg hentede bare instillationen fra en ven til LAN..