CS 1.6 optimering

  • Jeg har søgt lidt på google, men kan ikk lige få det jeg søger.. Derfor spørger jeg her.


    Jeg ved man kan få nogle andre sigtekorn til CS. Men dem jeg har downloadet virker ikk helt som de skal. De virker kun på Sig/aug - når man zoomer. Jeg vil gerne ha' at det er std. på alle våben. Et andet problem er at det oprindelige sigtekorn stadig er bag det nye. Nogen der ved hvordan jeg roder bod på det`?


    Så tænkte jeg på om man ikk kunne få nogle nye skins til mændene.. (Er ligeglad med våben) Sådan de er lettere at se, 'brightskins'


    Vil også gerne ha' nogle gode commands til optimering af grafik. Vil i hvert fald gerne ha' den så man ikk ser sit våben..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Det er faktisk ik "lovligt" at ændre crosshait i cs...Div. cheat programmer kan klare det for dig, og du rissikerer at blive bannet for at prøve at ændre på det...det er en ændring af det oprindelige layout/program og det er valve ik glade for, om det så er cheat eller ej...valve er ligeglade :rolleyes:


  • Jeg skal netop til at installere steam... og jeg har lige fundet en gammel fil på min mors comp som hedder "fusion pack v12" det skulle vidst være noget med skins men aner det ik... men nu får jeg at se !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NANdro
    Det er faktisk ik "lovligt" at ændre crosshait i cs...Div. cheat programmer kan klare det for dig, og du rissikerer at blive bannet for at prøve at ændre på det...det er en ændring af det oprindelige layout/program og det er valve ik glade for, om det så er cheat eller ej...valve er ligeglade :rolleyes:


    Hm.. ok, lame?
    Kan ikk se problemet, i Quake 3, alle unreal tournament serier er der et stort udvalg af crosshair's og skins.


    Men som sagt, jeg har jo downloadet et sigtekorn og lagt det ind i /Sprites mappen, sværere er det ikke. dog har jeg som nævnt nogle problemer.


    Vil faktisk helst bare ha' en 'Dot' som sigtekorn, ligesom i Q3

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • hvis du vil ha nye skins, så prøv at downloade FUSION PACK....


    De ældre versioner er gratis, medens de nye koster...



    Der bliver spillere og våben ændret...og nye lyde osv...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Hm.. ok, lame?
    Kan ikk se problemet, i Quake 3, alle unreal tournament serier er der et stort udvalg af crosshair's og skins.


    Men som sagt, jeg har jo downloadet et sigtekorn og lagt det ind i /Sprites mappen, sværere er det ikke. dog har jeg som nævnt nogle problemer.


    Vil faktisk helst bare ha' en 'Dot' som sigtekorn, ligesom i Q3


    tror det er fordi CS er blevet så stort som det nu er. Det er jo meget større end Q3 og UT tilsammen.. Men, det er ikke alle servere man ikke må bruge andre skins på. I turneringer/cups/whatever må man ikke bruge andre skins.. HEJ JONAS ..