Når nu engang Day of Defeat Source bliver udgivet, er den eneste mulighed, så at købe HL2 silver Editionen, jeg har nemlig allerede HL2 i den normale udgave, så det ville være lidt trist hvis jeg er tvunget til at købe Silver Editionen.

Køb af Day of Defeat Source
-
-
så blir jeg sku godt nok negativ hvis det er rigtigt...... Kan sku da ikke passe man skal til og købe lortet 2 gange
-
Oprindeligt indlæg af X-Man
så blir jeg sku godt nok negativ hvis det er rigtigt...... Kan sku da ikke passe man skal til og købe lortet 2 gangeHar det på præcis samme måde, ,men vi må nok vente og se tiden an.
-
Hvis du har Bronze-steam pakken kan du opgradere til Silver for 10 dollar eller noget. Hvis du har retail kan du vist købe DoD: S seperat.
-
Oprindeligt indlæg af Bobcat
Hvis du har Bronze-steam pakken kan du opgradere til Silver for 10 dollar eller noget. Hvis du har retail kan du vist købe DoD: S seperat.
det er stadig latterligt at man ska til at betale for detdet har været gratis indtil nu, og nu ska det bare koste en masse knapper.. fandme latterligt..
-
Nu er jeg til heldigvis den heldige ejer af Hl2 silver!!
så jeg har intet og klage over indtil videre i hvertfaldmen ja det lidt plat, for ikk og sige det er rigtig plat.. nogen der har skrevet på steams forum om det??