Giv 100 kroner til ofrene i Asien !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    hmm hvordan kan du sammeligne dyr med mennesker? dyr er noget man spiser?


    Hmm mener da bestemt at videnskaben ind til flere gange har bevist at vi "mennesker" er dyr. er det ikke kun tåbelige relegioner der mener at vi er "bedre" en dyr??


    Nå men uanset hvad har jeg da doneret 100,- gjorde det ude på arbejde, der samlede de nemlig også sammen...

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    hvad? dyr er da noget man laver saftige bøffer af? eller er det her måske blevet et vegetar forum :))


    du æder måske blåhval hver aften? :roller: han sagde truede dyrearter.. en ko er ik ligefrem truet..


    jeg gir ik selv noget, har aldrig gjort og kommer nok heller aldrig til det, ikke engang hvis de er på indsamling.. Synes også det er så mærkeligt at mange folk pludselig bliver så venlige når nogen fra ens eget land er indblandet i sådan en naturkatastrofe f.eks.. det er lidt langt ude?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    du æder måske blåhval hver aften? :roller: han sagde truede dyrearter.. en ko er ik ligefrem truet ..


    jeg gir ik selv noget, har aldrig gjort og kommer nok heller aldrig til det, ikke engang hvis de er på indsamling.. Synes også det er så mærkeligt at mange folk pludselig bliver så venlige når nogen fra ens eget land er indblandet i sådan en naturkatastrofe f.eks.. det er lidt langt ude?


    det er den da... en blåhval lever da længere end en ko... tænk alle de stakkels køer der dør hver dag, de bliver bare mejet ned... :))

    Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

  • kynisk mnn sandt der er i forvejen flere mennesker på jorden end den kan føde , og desto flere folk man hjælper kunstigt til at overleve desto værrere bliver det næstegang.


    man burde nok starte med at få styr på en masse andet så som afrika ,men der er jo ingen olie så
    man vil hellere hygge sig i irak.


    nu kaster man så en masse penge ned til tailand og de andre lande der er ramt af denne flod bølge , så man har et sted at tage på ferie.


    har meget ondt af de lokale der er ramt af dette

  • Har sgu ondt af dem dernede, men de får fandme ikke nogen penge..
    Syns det er ALT for meget tv-dækning osv.
    Man kan næsten sige sig selv at der mange der vil miste livet, især sådan et sted med mange turister.


    BT/Ekstra Bladet/TV2/DR behøver ikke informere mig, og ødelægge min daglige avis, med store bølger og jeg skal komme efter dig..
    Halvdelen af avisen er fyldt med billeder og interviews. Sådan har det kørt siden det skete.. :roller:


    Det der skete er sket, og sådan er det. Det kan man sgu' ikke lave om på..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • nej men man kan hjælpe dem med at komme videre :D

  • Kæft, hvor er der mange forkælede personer herinde. Når nu Danmark er så økonomisk velhavende, så er det da logik at man skal/bør hjælpe dem som er i nød.


    Tænk på at nøjagtigt det samme kunne ske i Danmark...


    Ta´ikke alt for givet - husk det! I kunne være født i en anden vrdensdel...


    Take it or leave it 8o


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MeTriC
    det er den da... en blåhval lever da længere end en ko... tænk alle de stakkels køer der dør hver dag, de bliver bare mejet ned... :))


    LOL - Nu tror jeg vist vi kom lidt på afveje :T


  • Håber ikke, at du skærer over én kam, og mener, at alle dem der ikke giver i dette tilfælde, er nogle forkælede nogle.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • har da ik noget med at være forkælet og gøre hvis man ik gir penge til andre lande :boxed: Så er man nærig.. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    har da ik noget med at være forkælet og gøre hvis man ik gir penge til andre lande :boxed: Så er man nærig.. :))


    *Host* :))


    Quote

    Vil hellere dø af spiritus forgifting end at give penge til dem

  • Jeg indrømmer gerne at jeg ikke har doneret penge.
    Jeg har aldrig hverken følt trang eller lyst til at donere af mine meget begrænsede resourcer. Vil jeg give mine penge væk bliver det til folk jeg kender, og kan hjælpe. Det er dem jeg kender, og egentlig deres ve og vel der er vigtigst for mig. Ikke fremmede mennesker et utal af km væk.
    Selvfølgelig ønsker jeg at katastrofen ikke var sket, men det ændrer nu stadig ikke mit syn på donering.
    Jeg prioterer til enhver tid, mine venner og familie, en del højere end alle andre. Af den grund donerer jeg ikke penge til nogen fond, eller i dette tilfælde naturkatastrofer.

  • de er onde de sendte en Taillander op og banke på min dør for at samle ind.


    så hun fik mine småpenge



    PS: Taillander stavet forkert :crazyeyes:


  • Thailænder? :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless