Folkens...
Hvis jeg nu clockr min barton til at køre som en 3200+, vil jeg så opnå bedre fps???
Jeg ligger på en 86fps tror jeg...nej nok lidt under da jeg er begyndt at køre AA 2x
Folkens...
Hvis jeg nu clockr min barton til at køre som en 3200+, vil jeg så opnå bedre fps???
Jeg ligger på en 86fps tror jeg...nej nok lidt under da jeg er begyndt at køre AA 2x
Jo et 6800GT burde kører det meget bedre men pga. valves latterlige ATI programering kører det ikke særlig godt med nvidia kort.
Det er simpelt hen lavet så det køre bedre på ati og skidt for nvidia... lame fjolser må man sige.
Jeg kører 1280x1024 med alt på max - undtagen AA som er på 2X.
Jeg kører også kun med Trilinear og ikke aniso...
jeg får ca. 48 fps i stresstesten...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg fik jo HL2 i julegave i gåraftes. Så jeg sad og spillede lidt CS:Source i nat. Jeg prøvede at køre spillet i 1024x768, som jeg også kører CS1.6 i.
Hvis jeg hoster mit eget spil, og løber lidt rundt (dust2), så ligger min fps og svinger mellem 45 - 65. (+/- 5)
Det kører ret godt. Dog kunne jeg godt tænke mig, at det kørte lidt mere smooth. Der kan komme nogle hak sommetider.
Er der nogle command man kan skrive i console, der kan få det til at køre lidt bedre?
Jeg nægter at gå ned i 800x600. Det er vi sgu for langt inde i det 21. århundrede for.
hehe betjent jeg spiller cs 1.6 i 640x480 og spiller cs:s i 1024x768 (eller hva den hedder)
og jeg lagger altså ikke.. og alle sættings er max. men AA er af
settings:
Cl_cmdrate 101
cl_fpsmax 101
cl_updaterate 101
og så nogle settings jeg ikke kan huske
lol jeg får 90 fps med 9800 pro og en 2,6 ghz p4 800mhz fsb