GTA: San Andreas

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gatz


    Det er meget fedt med din store lidenskab for GAT:SA, men jeg kan på ingen måde tolerer at du har tænkt dig at hente det.. :camp: Det gør jo bare at Rock Star ikke vil få råd til at lave et nyt spil, hvis alle bare tænker såden, vel :P


    Tror (og håber) da at han mener henter det i bilka (og lign.) :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Til alle jer, som sværger til GTA på PS, så prøvede jeg det for første gang på PS2 forleden - GTA:SA vel og mærke, og er du gal hvor blev jeg skuffet. Elendig grafik, lag i kampscener, sindsyge loadtider, elendig styreform osv. osv... hvordan man nogensinde kan holde det ud, og så samtidig nyde det er mig en gåde. Holder mig til min PC. :)

  • Quote

    Til alle jer, som sværger til GTA på PS, så prøvede jeg det for første gang på PS2 forleden - GTA:SA vel og mærke, og er du gal hvor blev jeg skuffet. Elendig grafik, lag i kampscener, sindsyge loadtider, elendig styreform osv. osv... hvordan man nogensinde kan holde det ud, og så samtidig nyde det er mig en gåde. Holder mig til min PC.


    Jamen, er helt enig i at grafikken er elendig og alt det andet du siger... men jeg må da sige at jeg finder det
    meget underholdende, der er jo nærmest uendelige muligheder i det spil, og det er jo det vigtigste...


    Men ja, men dem der har lavet spilet kunne godt gøre lidt mere ud af grafikken... men hvis de laver 3 så store byer, synes jeg heller ikke man kan forvente
    at grafikken er god ved alle detaljer


    Men de små videoklip som der jo kommer rigtig mange af kunne de godt forbedre

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Jamen, jeg kritiserer skam ikke spillets grafik i den forstand. Bare måden PS2'en klarer det på. Venter utvivlsomt til PC-versionen til jeg vender tilbage til GTA:SA - der vil det trods alt være muligt at fyre den op i 1600x1200 med fuld AA.

  • Quote

    Jamen, jeg kritiserer skam ikke spillets grafik i den forstand. Bare måden PS2'en klarer det på. Venter utvivlsomt til PC-versionen til jeg vender tilbage til GTA:SA - der vil det trods alt være muligt at fyre den op i 1600x1200 med fuld AA.


    Jepz.. du har da fulstændig ret ;)
    Det bliver da bedre at spille på PC'en
    kan næsten ikke vente til juni eller hvornår det er det udkommer


    PS2'ens grafik med GTA:SA Kunne bare nok godt
    havde været, en del bedre
    den er lidt skuffende, men det er bare min mening

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Til alle jer, som sværger til GTA på PS, så prøvede jeg det for første gang på PS2 forleden - GTA:SA vel og mærke, og er du gal hvor blev jeg skuffet. Elendig grafik, lag i kampscener, sindsyge loadtider, elendig styreform osv. osv... hvordan man nogensinde kan holde det ud, og så samtidig nyde det er mig en gåde. Holder mig til min PC. :)


    altså hvad havde i forventet? PS2 er over 3 år gammel eller noget. så dsyns det er FLOT at rockstar kan hive så meget ud af den!!! og syns bestemt grafikken er forbedret. bare se view distacen.. (staveplade) man ka se meeegt længere uden det ser dumt ud!. og load tider?? har aldrig oplevet lange load tider.... men det kommer altså også helt an på ens ps2 ! har den nyeste ps2 (ikk den flade) og den kører det fint. men folk har oplevet problemer med deres ældre versioner.. og det har noget at gøre med at de ikk er for gode til dual layer DVDer...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Synes folk der går rundt i byen og folk i de små videoklip er lidt dårligt lavet... det var ikke fordi jeg selv havde forventet bedre... men tror nu godt det kunne have været bedre

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    altså hvad havde i forventet? PS2 er over 3 år gammel eller noget. så dsyns det er FLOT at rockstar kan hive så meget ud af den!!! og syns bestemt grafikken er forbedret. bare se view distacen.. (staveplade) man ka se meeegt længere uden det ser dumt ud!. og load tider?? har aldrig oplevet lange load tider.... men det kommer altså også helt an på ens ps2 ! har den nyeste ps2 (ikk den flade) og den kører det fint. men folk har oplevet problemer med deres ældre versioner.. og det har noget at gøre med at de ikk er for gode til dual layer DVDer...


    Jeg havde skam ikke forventet andet, forstår bare ikke hvorfor folk bedre kan lide PS2'en end PC'en. Har btw. ingen idé om hvilken slags PS2 det var - troede kun der var én version. Første gang nogensinde jeg rørte en.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Til alle jer, som sværger til GTA på PS, så prøvede jeg det for første gang på PS2 forleden - GTA:SA vel og mærke, og er du gal hvor blev jeg skuffet. Elendig grafik, lag i kampscener, sindsyge loadtider, elendig styreform osv. osv... hvordan man nogensinde kan holde det ud, og så samtidig nyde det er mig en gåde. Holder mig til min PC. :)


    Jeg er fuldstændig enig. Grafikken popper op overalt, fordi PS2'en ikke kan trække en længere draw distance. Frameraten falder til et bekymrende niveau ind i mellem. kortet er fnidret grundet den meget lavere opløsning (foretrækker klart at spille på monitor)- og sidst men ikke mindst: KORS HVOR ER DET LAMT AT MAN SKAL BRUGE DE ANALOGE CONTROLLERE PÅ KEYPAD'EN !!! AAAARGH !!! De Ps2 controllere er simpelthen noget at det mest elendige jeg nogensinde har været udsat for. Det ødelægger hele spil-oplevelsen! Har spillet i 1½ time nu, og jeg har fået hovedpine! Ikke af at kigge ind i skærmen, men simpelthen fordi man skal koncentrere sig så meget om at bruge de så homo controllere. Hvorfor har Sony ikke lavet dem med en hul i toppen, så man kan fiksere sin tommelfinger på det? de er nærmest umulige at bruge. Kors, hvor er jeg skuffet. Virkelig synd, at et så gennemført spil skal ødelægges af så ukristeligt ringe en konsol. RockStar North skulle have udgivet GTA:SA til Xbox istedet. Der har de analoge controllere da i det mindste den rigtige form! - og konsollen den rigtige hardware til at trække spillet!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Jeg tog også pengene ud af pungen med lukkede øjne ;) Det er en del penge ja.. men engang imellem MÅ man jo overgi sig :P tror faktisk jeg vil ud og flyve i min jet nu, og springe ud med faldskærm over Mount chiliad, og ta en cykeltur deroppe :P SES :))


    HVA KA MAN DET!!! 8o


    Jeg ska ha det spil.. og det ska være nu :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gatz


    Det er meget fedt med din store lidenskab for GAT:SA, men jeg kan på ingen måde tolerer at du har tænkt dig at hente det.. :camp: Det gør jo bare at Rock Star ikke vil få råd til at lave et nyt spil, hvis alle bare tænker såden, vel :P


    Seriøst LOL!


    Hente det i Elgiganten, kan du sige det?


    Gav 288 kr for det! :-) Det er nice at arbejde derinde!! :D


    Og forøvrigt er det et total fedt spil, man kan ALT!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Jeg er fuldstændig enig. Grafikken popper op overalt, fordi PS2'en ikke kan trække en længere draw distance. Frameraten falder til et bekymrende niveau ind i mellem. kortet er fnidret grundet den meget lavere opløsning (foretrækker klart at spille på monitor)- og sidst men ikke mindst: KORS HVOR ER DET LAMT AT MAN SKAL BRUGE DE ANALOGE CONTROLLERE PÅ KEYPAD'EN !!! AAAARGH !!! De Ps2 controllere er simpelthen noget at det mest elendige jeg nogensinde har været udsat for. Det ødelægger hele spil-oplevelsen! Har spillet i 1½ time nu, og jeg har fået hovedpine! Ikke af at kigge ind i skærmen, men simpelthen fordi man skal koncentrere sig så meget om at bruge de så homo controllere. Hvorfor har Sony ikke lavet dem med en hul i toppen, så man kan fiksere sin tommelfinger på det? de er nærmest umulige at bruge. Kors, hvor er jeg skuffet. Virkelig synd, at et så gennemført spil skal ødelægges af så ukristeligt ringe en konsol. RockStar North skulle have udgivet GTA:SA til Xbox istedet. Der har de analoge controllere da i det mindste den rigtige form! - og konsollen den rigtige hardware til at trække spillet!



    No offence, men du er da lidt fumlefingret så! :)) min nevø på 4 år kan holde ordentligt på den controller, så mon ikke bare du skal have lidt bedre motorik i fingrene? hehe


    Med hensyn til ps2's grafik så synes jeg lige alle skulle prøve 007:everything or nothing! det er altså flot grafik det er! og det spil er fra før gta:vice city, så det er ikke så meget ps2 den er gal med, men Rockstar som bare ikke vil lave pænere grafik men holde sig til deres klodsede tegneserie figurer...

  • Jeg ville sige PS2'ens joypads er meget bedre end x-box.. hader x-box controllere hehe..


    Hva med grafiken i Metal Gear Solid 2? Den er seriøst lækker når den kommer fra en PS2 8o


  • Kan godt ske jeg er fumle fingret.. Synes bare de analoge er stressende at bruge. Hellere de digitale.


    Problemet med GTA er ikke grafikkens kompleksitet, men mængden! og en PS2 kan ikke håndtere det længere. PC'en er den lang overlegen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Kan godt ske jeg er fumle fingret.. Synes bare de analoge er stressende at bruge. Hellere de digitale.


    Problemet med GTA er ikke grafikkens kompleksitet, men mængden! og en PS2 kan ikke håndtere det længere. PC'en er den lang overlegen.


    Jeg vil sige det sådan at det er en vanesag, jeg kan godt lide de 2 analogsticks, synes det er mere behageligt end at sidde og trykke på digitale knapper istedet, men det er jo smag og behag..


    Vi kan godt blive enige om at Pc'en er ps2 meget overlegen, den er jo alle konsoller overlegen, glæder mig dog alligevel til ps3!!! my god det bliver en vild maskine hvis det jeg har høtr om den på boomtown holder, xbox II bliver nok også ret vild, men må indrømme at jeg holder mig til ps foreløbigt...

  • Har lige fået det, og det er sgu cool! Men det er synd at PS2´eren ikke er mere kraftig så de kunne have smækket noget AA på, og det kunne også hav ekørt bedre! Men det er fandme fedt og KÆMPE stort spil!!