Hva sys i om CS:S?

  • Yauw nu hvor jeg snart får mit ny gfx kort og hl2, så ska jeg jo til at spille cs source og HL2 DM...



    Meen hva syns I om cs source??

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Yauw nu hvor jeg snart får mit ny gfx kort og hl2, så ska jeg jo til at spille cs source og HL2 DM...



    Meen hva syns I om cs source??


    Tja... Det er et frisk pust til cs, men ikke mere. Der er ikke noget nyt, hvilket formentlig også er positivt for mange. Personligt har jeg altid synes cs var lidt tørt i længden - det samme hele tiden, men i små bidder er det da meget fornøjeligt :)

  • Source er helt klart meget federe, for det er også blevet mere realistisk. Men lad vær med at køb det og brug pengene på noget andet, for det er ikke penge værd, for bare lidt bedrede kvalitet...

  • hehe har bestilt hl2 jo..og der er cs source jo med...sååå men var nu mest på grund af selve hl2 jeg vil ha det...ikk på grund af cs...



    Men sig mig lige....hvordan ser det ud når man rammer en eller omvendt?? altså hvordan ser såret ud...og når man ligger der død ...kan man så komme til at ligge indeni hinanden lisom i cs 1.6?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    hehe har bestilt hl2 jo..og der er cs source jo med...sååå men var nu mest på grund af selve hl2 jeg vil ha det...ikk på grund af cs...



    Men sig mig lige....hvordan ser det ud når man rammer en eller omvendt?? altså hvordan ser såret ud...og når man ligger der død ...kan man så komme til at ligge indeni hinanden lisom i cs 1.6?


    For at spare på vores processorkraft så falder kroppene igennem hinanden ja. Man kan se sår hvor man har ramt. CS: S's ragdoll er meget godt lavet på grund af den geniale brug af Havoc fysikmotoren.

  • ok...hmmm vil det sige at man ka falde og ligge med hovedet halvt inde i en mur????



    hehe

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Selv kroppen reagerer som den skal altså fysisk. Det kaldes rogdoll effekten. Ligene ligger sig over hinanden også, af hvad jeg ved af fra HL2... Blodet, ser også max nice ud, altså grafisk :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VulpesDK
    Selv kroppen reagerer som den skal altså fysisk. Det kaldes rogdoll effekten. Ligene ligger sig over hinanden også, af hvad jeg ved af fra HL2... Blodet, ser også max nice ud, altså grafisk :roller:


    Ja i hl2 er fysikken realiseret fuldt ud, men ikke i CS:S. Ragdoll gør at du ikke kan falde igennem en væg, men derimod falder efter alle naturens love. Kroppene ligger sig dog igennem hinanden, og du kan mærke forskel på om du går på over et lig eller på flad grund... Dette gælder dog altsammen KUN for CS:S.

  • ok lyder sku dejli....


    har os li læst den hl2 test der li er kommet her på tweak....ser nu dejligt ud..men fandens trist man SKAL ha DVD'en i drevet når man spiller....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har fået det med midt gfx, som har de samme betingelser hvis man køber d over steam. Så jeg behøver ingen cd. Men kræver dog at man skal downloade det, men når det er gjort så kan man jo spille så tosset man vil.
    Så hvis du har mulighed for det, køb det over steam!

  • nope har jeg ikk..har bestilt det sammen med mit gfx kort...hehe ;)
    men fuck det, det jo bare en LILLE detalje, i et stort og nice spil ...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    ok lyder sku dejli....


    har os li læst den hl2 test der li er kommet her på tweak....ser nu dejligt ud..men fandens trist man SKAL ha DVD'en i drevet når man spiller....


    Lav det om til en ISO og mount det med Daemon Tools eller hvad du bruger - så er den sk!d slået! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Synes det er ringe.. Altså grafikken er i top, det er ikke det.. Der er bare noget galt.. Det er ligesom ikk CS mere. Fysikken er totalt ændret, og det var fysikken, ikk grafikken der har gjort CS det mest spillede online spil.


    Kan altså ikk li' det. Men er også rimelig ligeglad med grafik..


    Synes det er lidt for meget ligesom alle andre nye skydespil, bare bedre. Der var bare noget helt specielt over CS 1.5, 1.6 eller ældre. Det synes jeg mangler i CS:S. Svært at sætte en finger på og sige hvad det er præcist

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Grafikken er fed nok, me nder er for mange fejl og man rammer af lort.. spray and pray ku man godt sige...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • jeg synes det er rigtigt fedt ! meget federe end det cs imo


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII