Hva sys i om CS:S?

• jeg er som genfødt CS mand med CS s den minder mig om de gode gamle dage da CS udkom

hvor der ikke var alt det der lort med skjold og sådan noget.

men desværre er der stadig formange 10 årige eller så opføre folk sig som om de er det.

PS:
    bliver det til noget med tweak battle i CS S ?

• er fuldstændig enig med devil, det minder gameplay mæssigt mere om 1.3 end 1.6.......gameplay er hurtigere da man nemt rammer mens man løber...ja ikke så realistisk, men ønsker man realisme er der nok alternativer...CS force har altid været gameplay, og fra 1.4 og til 1.6 synes jeg valve uheldigvis havde glemt det......
    grafikken er meget flottere, og der skal tweakes en del config før spillet kører flydende over nettet....har sat disse ind i en autoexec.cfg:
    cl_interpolate "1"
    cl_interp "0.066"
    cl_smooth "0"
    r_shadows "0"
    violence_agibs "1"
    violence_hgibs "1"
    violence_hblood "1"
    violence_ablood "1"
    cl_show_bloodspray "1"
    mat_specular "0"

og buyscript er ændret fra:
    alias akcolt "buy; m4a1 buy; cv47 buy; vesthelm buy; primammo buy; defuser ; close "
    til i source:
    alias akcolt "buy m4a1; buy cv47; buy vesthelm; buy primammo; buy defuser; close "

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• hvad gør de sættings som du har smidt ind i din autoexec.cfg ?

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Yauw nu hvor jeg snart får mit ny gfx kort og hl2, så ska jeg jo til at spille cs source og HL2 DM...

Meen hva syns I om cs source??

jeg har betaen/havde betaen... jeg havde STORE forventninger til det, efter hvad jeg hørte mine venner havde snakket om det... jeg gik hjem og hentede betaen ...(jeg har cz)... og må indrømme at jeg blev lidt skuffet... jeg troede det ville være den ondeste graffik ever... men nej.. syntes nu at cs's graffik er meget bedere... cs:s ligner lidt alá tegnefilm efter min mening... og hvis kender dem der små splatter pistoler -> det ligner ak'en og colten efter min mening;)

• Jeg vil også gerne høre lidt om de settings i din autoexe inden jeg smækker dem til mit CS :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Hvorfor stinker det for hårdt?

Jeg kan bare ik lide grafikken i nogle af alle de cs spil, så jeg forstår ikke hvorfor det er et så kendt game

• Lige hvad CS havde brug for IMHO. Så vil jeg sådan set ski** på hvad alle de hardcore cs spillere siger, hvis ikke spillet havde fået det her nye pust i form af bedre grafik, ragdoll osv osv, vil jeg vove påstå at CS havde været fortid om et par år, måske mindre. Der skal jo også tages højde for at CS:S er meget nyt, og derfor også har nogle fejl.
    Spiller nu ikke særlig meget CS, men synes da det er blevet sjovt at tage et par spil i ny og næ, men kun pga. grafikken.
    Guides til optimering af oplevelsen over nettet modtages gerne, så hvis I har nogle gode sider med tips til configen, så post ;)

• CS:S er fanme fint.. Der er bare for mange bugs.. Fx. så falder man igennem stole og borde.. og man hænger fast i dem, og de glider elastisk hen over gulvet.

Der er en del bugs, men det skal nok bruge godt.. Den Source(sovs) engine er jo så nice, bare glo HL2 og det nye spil Vampire - Bloodlines

Oprindeligt indlæg af Teffer

jeg har betaen/havde betaen... jeg havde STORE forventninger til det, efter hvad jeg hørte mine venner havde snakket om det... jeg gik hjem og hentede betaen ...(jeg har cz)... og må indrømme at jeg blev lidt skuffet... jeg troede det ville være den ondeste graffik ever... men nej.. syntes nu at cs's graffik er meget bedere... cs:s ligner lidt alá tegnefilm efter min mening... og hvis kender dem der små splatter pistoler -> det ligner ak'en og colten efter min mening;)

hva grafikkort har du?

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg vil også gerne høre lidt om de settings i din autoexe inden jeg smækker dem til mit CS :)

well de fjerner nogle af de skygger du ikke kan se alligevel pga powerstrip (r_shadow) og interpolate og interp gør at det køre mere flydende...de sidste giver lidt mere blod ...så er det nemmere at se om man rammer... men alt i alt får det det til at køre meget mere flydende uden det går ud over grafikken.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• det er så din mening...og det eneste dumme de udgav var CS:CZ.......er da naturligt at kommer der en ny hl skal der også komme et nyt CS baseret på samme engine....og jeg synes det er 10 gange federe end 1.6....det minder faktisk meget mere om 1.3 i spillestilen......

Oprindeligt indlæg af Wraper
    Jeg siger det sådan:

CS S < CS beta 3.2 eller 5.4

.. eller bare BETA 5.2? Viva MP5, SIG og AWP. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Det lyder som om at lidt fin tuning af dine settings ville være godt.

De settings der styrer det er:

cl_cmdrate
    cl_updaterate
    cl_rate
    rate
    ex_interp (tror jeg stadigvæk det hedder)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr