jeg har brugt mit cz i mit gamle cs login.. og blev banned og kicket fra min cs key... har nu lavet en ny med ny cd key.. og vil gerne have mit cz der over...men min cz key er jo brugt i den gamle login.. hva skal jeg gøre ???

problem med cs-cz cdkey
-
-
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet...
du har brugt din CZ key i dit gamle login, og blev bannet fra din CS key? Hvis du brugte din CZ key hvorfor/hvordan er du så blev bannet for din CS key?
Men hvis jeg forstår det ret, er det vel bare at slette det gamle login, så du kan bruge din ket igen. -
hvis du er blevet banned fordi du cheater syntes jeg du skulle stoppe med at spille cs!
-
Haha, hvis du er banned for cheat, eller for at prøve at spille HL2 ulovligt, så fryd!
-
Oprindeligt indlæg af noxerN
Haha, hvis du er banned for cheat, eller for at prøve at spille HL2 ulovligt, så fryd!det er ingen af delene...
men hvordan sletter man så lige sin gamle login..
-
Prøv at gå ind i settings i Steam eller skriv til Valve eller sådan noget, om de kan slette din acc....
Men det hjælper ikek så meget hvis din CD-Key er bannen pga.... who knows -
Oprindeligt indlæg af WinXioN
Prøv at gå ind i settings i Steam eller skriv til Valve eller sådan noget, om de kan slette din acc....
Men det hjælper ikek så meget hvis din CD-Key er bannen pga.... who knowsdet er min gamle cs cdkey der er det.. men mit cz er jo installert inde i cs login.. det er derfor ...
-
du bliver jo ikke unbanned fordi du for den flyttet over på en anden, men hvis du vil havde den flyttet over skal du betalle dem for at gøre det, du kan ikke selv gøre det, tjek http://www.steampowered.com/
-
nå ok... men i skal da lige have tak...
-
De kan jo oss bare ha' banned din ip jo