Hvor mange volt skal der være på AGP porten???
Min står til 1.5V.... Hvad ville der ske ved at justere den lidt op????
Ville grafikkortet arbejde bedre eller hvad???
Og hvormeget kan grafikkortet holde til???
Hvor mange volt skal der være på AGP porten???
Min står til 1.5V.... Hvad ville der ske ved at justere den lidt op????
Ville grafikkortet arbejde bedre eller hvad???
Og hvormeget kan grafikkortet holde til???
har skrevet noget i denne tråd der måske kan hjælpe: http://www.ocinfo.dk/forum_posts.asp?TID=22&PN=1
Med din konfiguration x800xt PE og IC7 skal den være 1.65 volt...Helt nøjagtigt.
Generelt gælder det, at den skal være 1.5 volt eller lidt over. Ved højere FSB og oc på hurtige grafikkort skal den være 1.60 til 1.65 volt...
Det kan være risikabelt, og det giver ikke noget at stille den højere.
QuoteOprindeligt indlæg af Tom Holck
Med din konfiguration x800xt PE og IC7 skal den være 1.65 volt...Helt nøjagtigt.
Generelt gælder det, at den skal være 1.5 volt eller lidt over. Ved højere FSB og oc på hurtige grafikkort skal den være 1.60 til 1.65 volt...
Højere? Hvor meget er det
Jeg kører 1.65v på mit... Men hvor høj OC af kortet og FSB før det gir noget?
Men hvorfor anbefaler hipro5 så en vagp omkring 1.9v? til ic7
Det kørte jeg nemlig med dengang jeg havde Ic7 max3, troede ikke der var nogen fare.
Prøvede lige at hæve den til 1.6 på mit system. Det virkede ihf. ikke i den positive retning.
Havde problemer i spil og når jeg surfede var det ligesom at bladre i en bog. Så det gør jeg ikke mere.
Kan det være der for at min comp nogen gange fryser når jeg spiller..... At der er for lidt volt på AGP... Jeg køre med fixed AGP Speed....
fixed agp speed har ikke noget med spændingen at gøre. Fixed betyder bare at de kører 66/33
QuoteOprindeligt indlæg af recruit
Kan det være der for at min comp nogen gange fryser når jeg spiller..... At der er for lidt volt på AGP... Jeg køre med fixed AGP Speed....
Der kan ihvertfald ikke ske noget ved at køre med 1,6Vagp til dagligt
mit asus bundkort kører lige for tiden med 1,8Vagp, men det er fordi det styrker mit høje oc, men normalt får den enten 1,6V eller 1,7V..