• Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Bare fordi vi herovre ikke er så uvidende som jer .. :))


    Jamen når det kommer til traditioner uden for KBH-området, så må jeg give dig ret ... ;)


    Du kunne sikkert også bilde mig ind at bornholmere tævede hinanden med fisk når de blev 25 ... Skulle ikke undre mig ... :))


    Jeg syntes jo stadig at Esbjerg stinker af fisk om sommeren.... og også lidt om vinteren på grund af de fabrikker eller hvad fanden det var på vej til Blåvand da jeg var ovre...


    Men det ser da stadig sjovt ud ... Hvis man altså er med til at smide med vand ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Men det ser da stadig sjovt ud ... Hvis man altså er med til at smide med vand ... :))


    Ja, og også ret sjovt at se hvordan man lever ovre i de mindre civiserede samfund *GG* :))


  • Jamen det gør bornholmerne faktisk .. *GG* Arj jeg synes også Esbjerg lugter af fisk .. Måske fordi man ikke er der ret tit .. Mange vil også mene, at Herning lugter af svineslagteri, fordi det ligger lige ved stationen - og det derfor er noget folk åbenbart ligger mærke til, men den opfattelse deler jeg så ikke ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Ja, og også ret sjovt at se hvordan man lever ovre i de mindre civiserede samfund *GG* :))


    Sikke noget vrøvl.


    Vi kan da ikke se over til dig her fra... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Ho ho hoooo... fandt du helt selv på den ? ;) :))


    Jep, helt selv. Er du ved at øve dig på at lege julemand juleaften ?... ho ho hooo... :))
    Det må være dejligt, at du ikke engang behøver, at tage en forklædning på for det.... fnis... :))


    Back to topic.
    Hvornår er det så lige, at man får salt, nu da der er snak om traditioner. Jeg mener det er 20 år ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jep, helt selv. Er du ved at øve dig på at lege julemand juleaften ?... ho ho hooo... :))
    Det må være dejligt, at du ikke engang behøver, at tage en forklædning på for det.... fnis... :))


    Back to topic.
    Hvornår er det så lige, at man får salt, nu da der er snak om traditioner. Jeg mener det er 20 år ?


    Salt? Har jeg aldrig hørt om? 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jep, helt selv. Er du ved at øve dig på at lege julemand juleaften ?... ho ho hooo... :))
    Det må være dejligt, at du ikke engang behøver, at tage en forklædning på for det.... fnis... :))


    :P Jaaaa... Og du kan nøjes med at binde et par gevirer i knolden på Charlie så har du en hel elg til at trække kanen...:))... Eller skulle jeg måske sige bilen ? ;) - så kan den i det mindste bevæge sig *GG* :))


    Touché :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hvornår er det så lige, at man får salt, nu da der er snak om traditioner. Jeg mener det er 20 år ?


    Tossede folk ... :))


    Hvad får du næste gang du har "rund" føsdag ? ... Kul ?... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Tossede folk ... :))


    Hvad får du næste gang du har "rund" føsdag ? ... Kul ?... :))


    Ja, lidt underligt at overhælde folk med peber, kanel osv., fordi de ikke er gift og har halv eller hel rund fødselsdag. :roller:


    Jeg skal da ikke have noget næste gang jeg fylder rund. Er jo gift og så gælder det jo ikke. ;)

  • Ja, og da jeg rundede 10 fik jeg så rød sodavand.. Må være noget inbyrdes tradition? :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • HAHAHAHAHAHAHAHA


    Et kæmpestort tillykke på dagen kammerat :D


    Jeg husker i bogstaveligste forstand hvordan det var at blive 25, ved at kigge på dine billeder. Mine gæster var så søde ved mig, at hive mig udenfor......de undlod at sprøjte mig til først.........MEN TIL GENGÆLD ............blev jeg overhældt med 25 kg kanel fra Citty Grossmarkt i Flensborg. Dagen efter måtte jeg vaske bil, for overhovedet at kunne kigge ud af ruderne, fordi det havde blæst sårn dagen forinden.


    PS - Nyd det....fordi hvis du er den første i din vennekreds der fylder 25, så ved de andre jo, hvad de har tilgode når de fylder 25 eller 30, og stadig ikke er gift :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    prøv i stedet tage en te ske fyldt med Kanel og spis den.. hvis du kan bevise du kan æde sådan en.. tag en video optagelse så sender jeg gerne et par 100 kr over til dig.


    Må jeg være med?

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    du prøver bare.. optag det..


    HUSK EN HEL SKE MED TOP PÅ! :P TESKE


    Hvor mange penge er det vi snakker?
    Og kan jeg overhovedet stole på dig?

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir