WTF is the mening of this..?!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light



    nej...alle jeg kender har dårlig erfaringer med det...så det holder jeg mig fra. men næppe tror jeg at problemet bliver løst med et update...skal have slettet filen. det er en seperat fil og ikke et del af et andet, så...hvis du kender et godt program til at force-delete/afinstall så skrig højt.


    Jeg ville godt nok opdatere, da det løser mange problemer med lige netop sådanne ting. Er helt sikker på at du har fået noget skidt ind på "compen", fordi den er meget sårbar uden alle de opdateringer. Det er jo ikke for sjov de har lavet dem.
    Kan sige at jeg ikke har oplevet nogen som helst problemer. Opdaterer både XP, Norton, Spybot og Ad-Aware løbende. Og har aldrig nogen problemer.
    Vil påstå - at du aldrig kommer over det problem, før du får lukket det el. de huller du har. Og det gøres altså ved at være up to date.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Jeg ville godt nok opdatere, da det løser mange problemer med lige netop sådanne ting. Er helt sikker på at du har fået noget skidt ind på "compen", fordi den er meget sårbar uden alle de opdateringer. Det er jo ikke for sjov de har lavet dem.
    Kan sige at jeg ikke har oplevet nogen som helst problemer. Opdaterer både XP, Norton, Spybot og Ad-Aware løbende. Og har aldrig nogen problemer.
    Vil påstå - at du aldrig kommer over det problem, før du får lukket det el. de huller du har. Og det gøres altså ved at være up to date.


    ok..det gør jeg så. men tror stadig ikke at det ville hjælpe... :roller:

  • Du kan jo bare opdatere det hele, og så holde dig fra SP2, ligesom jeg gør..


    SP2 sucks, og den bruger vildt mange resourcer, derfor har jeg valgt ikke at bruge den..


    SP1 er ellers dejlig nok, retter en masse fejl, og en masse backdoor's