Så er den sq kommet og er lige blevet færdig med, og kan kun sige, shit den er fed Mange fede nye scener.. den er rigtig cool
Nogen der har fået den set?
Så er den sq kommet og er lige blevet færdig med, og kan kun sige, shit den er fed Mange fede nye scener.. den er rigtig cool
Nogen der har fået den set?
Har ikke set den. Hvis jeg får den i julegave afholder jeg lotr maraton
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Har ikke set den. Hvis jeg får den i julegave afholder jeg lotr maraton
ville jeg ha gjort i aften, men så regnede jeg ud at jeg ville ca komme i seng kl 5 i morgen tidlig.. og har ik lyst til at være oppe i 23 timer
QuoteOprindeligt indlæg af origin
ville jeg ha gjort i aften, men så regnede jeg ud at jeg ville ca komme i seng kl 5 i morgen tidlig.. og har ik lyst til at være oppe i 23 timer
Vil osse være dumt .. For du har at være frisk til julefrokosten i morgen.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Vil osse være dumt .. For du har at være frisk til julefrokosten i morgen.
hvorfor da det? Så ka du danse med alle de der gamle folk alene.. muha!
Tudefjæs Jeg har ikke sovet i snart 36 timer.
TudefjæsJeg har ikke sovet i snart 36 timer.
jamen jeg ska ha min skønhedssøvn
jamen jeg ska ha min skønhedssøvn
Den er ihvertfald hårdt tiltrængt ..
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Den er ihvertfald hårdt tiltrængt ..
ja det er jo derfor jeg ska ha den
jadet er jo derfor jeg ska ha den
tror man kalder det den evige søvn ?
TudefjæsJeg har ikke sovet i snart 36 timer.
36 timer
Du må da være syg? Huha, det højeste jeg har været vågen i er 26 timer - og det vil jeg ikke igen:D
QuoteOprindeligt indlæg af p3t3r
36 timer![]()
Du må da være syg? Huha, det højeste jeg har været vågen i er 26 timer - og det vil jeg ikke igen:D
26 og 36 timer?
Fatter ikke at i kan det.
Når jeg er til pc party så sover jeg halv delen af tiden væk
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Pow
26 og 36 timer?
Overlevede 46 timer på Cult i efteråret... men da jeg ikke havde flere af dem, der var jeg på røven... fuck jeg sov godt - uanset om det var i bil, i min stol eller i min seng... bare Zzzz
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Pow
26 og 36 timer?
Hehe ja, det kan også nemt ske her:D
Men ja det er fint i alle sammen ka holde jer vågne længe.. men ska vi ik prøve og komme tilbage til topicet?
Men ja det er fint i alle sammen ka holde jer vågne længe.. men ska vi ik prøve og komme tilbage til topicet?
Jeg har set den i ikke extended version. Hvad er forskellen ?
Jeg har hørt noget om, at der er flere scener med Frodo, som jo ikke lige var det mest spændende i filmen IMO.
Du ser bl.a. konfrontationen mellem Witch King og Gandalf, du ser der hvor Sarumans stav bliver ødelagt, du ser fællesskabets møde med "Mouth of Sauron" og såvidt jeg ved er der også noget med kampene i Herredet.
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Du ser bl.a. konfrontationen mellem Witch King og Gandalf, du ser der hvor Sarumans stav bliver ødelagt, du ser fællesskabets møde med "Mouth of Sauron" og såvidt jeg ved er der også noget med kampene i Herredet.
Du ser ik noget med kampene om herredet.
Der er ca 54 min af nye scener og udvidet scener, så den er helt klart det værd.
Der er ca 54 min af nye scener og udvidet scener, så den er helt klart det værd.
Sprødt... Jeg tror min kæreste har købt den til mig... Hun har købt 2 gaver til jul og 1 til den sidste advent Så jeg glæder mig sq... Ville nu gerne have den der extended pack... Har kun 1'eren i ikke extended...
Øv