"K": Maxtor 200 GB, 16 MB cache, ATA-100/ATA-133

  • Det er ikke fordi jeg lige nu vil købe en sådan lige med det samme, jeg vil blot se hvad der derude :)


    Søger en sekundær HDD til mit system.


    Topic siger vel det meste. Jeg kører ikke SATA. Klarer mig fint med std. og så er det jo bare helt kanon :P


    - 200 GB
    - 8 el. 16 MB cache
    - non-SATA
    - Af nyere dato
    - Kvittering


    Hvis der nu skulle være nogen der har præcis hvad jeg er ude efter, så kan man jo altid aftale noget, hvis begge parter kan blive enige om dette.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Sorry for lidt OT...


    Skal det være en Maxtor disk?
    Jeg ville nu hellere tage en WesternDigital end en Maxtor..


    Maxtor er gode til at lave harddiske.. Dog synes jeg deres produkter over 150 gb er faldet noget i kvalitet..


    Jeg kender en del der har haft problemer med deres Maxor harddiske oppe i størrelsen 160-250.. (både externe og interne)..
    Der er også mange der siger Maxtors store diske larmer en del....


    Jeg har selv en WD 250 GB disk...
    Og har ikke haft et eneste problem med den..
    Og så siger den intet i forhold til de andre diske jeg har..
    Jeg kan faktisk ikke hører den når den kører..

  • Tak for tippet. Skal da kigge på det.


    http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=24666


    Sådan en der fx?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • HeHe ... Fedt at sammenligne en harddisk med nogle Maxtor-harddiske som er LORT og så gå ud fra at alle Maxtor-diske er det ... ;)


    Maxtor har ikke just det mest pletfrie rygte(gælder så alle producenter), men kom lige og sig at Maxtor´s HDD-serie med 16mb cache er noget lort ... ;)


    Mit råd ... Køb en 250 GB Maxtor m/ 16 mb cache ... Den sparker røv over ALLE andre muligheder i den størelses-klasse UDEN tvivl ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    HeHe ... Fedt at sammenligne en harddisk med nogle Maxtor-harddiske som er LORT og så gå ud fra at alle Maxtor-diske er det ... ;)


    Det var nu heller ikke sådan ment..


    Jeg har bare selv erfaret at Maxtor er bedst til diske under 120 GB...
    Nu har jeg lige skrevet rund til de folk jeg kender der har haft problemer..
    Der er 3 der har haft store problemer med 250 GB Maxtor diske, og 2 andre med 160 diske..


    Så et eller andet må der da være om det..
    Det kan så også være der er andre der har haft problemer med fx WD diske..


    Jeg fortæller jo bare mine erfaringer..