Utrolig præstation af...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Cykler i skole hver dag, for ligemeget hvordan vejret er så vil det være hurtigere at cykle end at tage bussen, og siden jeg altid kommer for sent, vil jeg ikke nå bussen og derved komme endnu mere for sent. Cykle er vejen frem :)


    dårlig stil, man bør altid komme mindst 5min tidligere end timen begynder.


    eller, hvis du er lige så god som mig, når du hver dag, at komme ind i klasselokalet 2sek. før læreren. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    dårlig stil, man bør altid komme mindst 5min tidligere end timen begynder.


    eller, hvis du er lige så god som mig, når du hver dag, at komme ind i klasselokalet 2sek. før læreren. :T


    Haha, næppe! Jeg er næsten sidst på listen, så jeg kommer lige når mit navn bliver sagt :D det er SÅ godt lavet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Cykler også altid, medmindre man skal tage med andre mindre sporty personer.. *host*alaza*host*


    Hey! Nu ikke være nedladende. :P Bare fordi man ikke gider cykle 15km til skole hver dag i modsætning til dine.. hvad sagde du? 800m? :D :D

  • Når vi nu snakker om at cykle, så har jeg - en halvgammel gube - stadig en cykel som det primære befordringsmiddel. Og det er dælme rart at få rørt de halvtørre led og knogler, hver eneste dag. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/old.gif] :))
    Har cyklet siden jeg var ca. 20 år - Ka' huske at dengang stod den på cykeltur i sommerferierne. Nappede snildt 4-500 km på 10-12 dage hver sommer - og rundt i det danske land. Nogle af de feeedeste ferier jeg har oplevet. 8)
    Hmm - bli'r hel nostalgisk el. hva' det nu hedder. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner
    Cykler da en 16 - 17km to gange om ugen :D


    Hehe er da ik slemt - Nappede snildt en 100km om ugen da jeg cyklede frem og tilbage til skole. Er nu lidt siden :P

  • Jeg så en tysk udsendelse i TV forleden dag.


    Forskerne har fundet frem til, at der på vores knogler , groft fortalt, sidder nogle "knoglespisere" og nogle "knoglebyggere". Afhængigt af om vi bruger vores muskler eller ej, er det enten spiserne eller byggerne , der går i gang.
    En 70 årig kvinde, som dyrker motion hver dag, har ligeså tykke knogler, som en 21 årig pige, som ikke dyrker motion og arbejder på et kontor.
    En anden 21 årig pige, som svømmer meget, har meget tykkere knogler end hende på kontoret.


    Tankevækkende. Man hører jo meget om gamle mennesker med skøre knogler, som let brækker.
    Konklusion: Motion er sundt og også for knoglerne. ;)


    Der kører en del cyklister på vejene her i området.
    Nogle af dem har smart Danfoss cykeltøj på og jeg ved at flere af dem f.eks. cykler fra Gråsten til Nordborg og hjem hver dag, for at komme til/fra arbejde. Der er vel en tur på omkring 40 km x 2 og de gør det også om vinteren. :boxed:


  • Et eller andet sted virker det jo også meget logisk at kroppen og knoglerne bliver mere hærdede og sunde af at blive holdt igang :)

  • Tja.. Hvad skal jeg sige...


    Cykler hver dag 13km i skole og 13km hjem igen... Det er kun når jeg en sjælden gang bliver kørt af mine forældre at jeg lader cyklen stå. Noglegange fanger jeg endda mig selv i at cykle ind på arbejde igen efter at være kommet hjem, -hvilket betyder at jeg nogle gange cykler 52km om dagen... :))


    -Tror ikke min kondi fejler det store ;)