Signatursticky - tilføj,debatér og få hjælp til sigs her

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af Puggen
    Var der ikke tale om at lav een sticky til signaturer??


    Kan ikke finde nogen tr?d om det :rolleyes:


    Poster min her s? :-s


    Der er ikke nogen. Tror jeg n?vnte det engang. At det var et alternativ, hvis fora skulle blive overspammed af signaturposts. Rent hypotetisk.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg synes også det ku' v?re en rigtig god ting. Hvis alts? det ikke kommer til at fylde for meget p? tweak.dk's server. S? det g?r ud over det dejlige hurtige flow (el. hva' det nu hedder), der er p? vores fora.
    Synes is?r, at det kunne hj?lpe dem, der ikke har noget sted at uploade. Ved godt at der findes forsk. steder hvor det er muligt. Men de er enten for ringe eller der er begr?nsninger p?. Med det resultat at s? er serveren nede eller billedet fjernes efter en givent tidspunkt. :rolleyes:


    S? hermed en opfordring til "Mods" om at lave en s?dan "Sticky" - hvis det kan lade sig g?re uden at det forringer siden som helhed.

  • Helt enig med dig Bentzin... :D Det ville v?re super l?kkert hvis der var en sticky til dette form?l :D


    Hvis man regner lidt p? det:


    der er ca. 5000 registrede brugere, hvor af ca. 10% er aktive, dvs. 500*100kb som max. =48,8mb


    Det burde v?re overkommeligt :D


    Tror n?rmere problemet er at det vil ta' b?ndbredde fra tweak.dk's server :-s Hvis det er problemet m? vi jo selv finde ud af at oprette en server til det form?l :D

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af Puggen
    Hvis det er problemet m? vi jo selv finde ud af at oprette en server til det form?l :D


    Der er ogs? mange andre der som mig har mulighed for at hoste... ellers er der noget der hedder http://www.home.no - altid hurtigt og p?lideligt i forhold til det danske lort.... tager 10 min og man er klar...

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af Zlinky


    alt er relativt :))


    Jep - meget. Ud over at den IMO er kedelig, poppet og grim. S? er den jo faktisk ikke en signatur. Da der jo ikke st?r en disse om, hvad din pc indeholder. :rolleyes: S? m? vi jo h?be p?, at du ikke stiller sp?rgsm?l om hvad der muligevis er galt med din pc. :rolleyes:
    Nu ved jeg godt der st?r meget i min signatur, men det er simpelthen for at undg? un?deige ekstra ? i en evt. hardware-relateret tr?d. S? g?r det lidt hurtigere og folk bliver hurtigere tilfredse. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af bentzin
    Jep - meget. Ud over at den IMO er kedelig, poppet og grim. S? er den jo faktisk ikke en signatur. Da der jo ikke st?r en disse om, hvad din pc indeholder. :rolleyes: S? m? vi jo h?be p?, at du ikke stiller sp?rgsm?l om hvad der muligevis er galt med din pc. :rolleyes:


    Det er da stadig en signatur, ligemeget om det er information eller pjat og pjank - det er stadig en signatur...


    ...S? kan man jo s? diskutere hvor overfl?dig s?dan en ret intetsigende signatur er, men det er jo s? en anden snak. Friheden er her jo, s? folk m? jo lave de signature de vil, s? l?nge det overholder reglerne ;)

  • Well.. Er lidt i mod det..


    Som en af admins'ne sagde.. Kan ikke lige huske hvem..


    S? vil de v?re glade for hvis man ville hoste sine sigs andre steder end p? tweak.dk...
    Siden har rigeligt at tr?kke i forvejen..


    Men de har ikke noget i mod vi bruger tweak til det..


    Men jeg vil da hellere have en hurtig tweak side...
    Og s? finde et andet sted at hoste det..


    M?ske skulle vi oprette en f?lles frac konto eller noget til det i stedet..

  • Flot - ser ud til at vi har f?et s?dan en nu. Men vil da opfordre folk som har mulighed for at hoste selv, til at bruge deres egen. Vil jeg da ihf. g?re. For at sk?ne tweak.dk. 8)

  • Nu vil jeg da drage nytte af faciliteten til en lille update :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().


  • Nej... fordi s? er der en eller anden 13-?rig unge der f?r den sjove id? at give sig til at slette dem alle...


    Som jeg mener jeg skrev i en anden tr?d, opret en konto selv, fx p? http://www.home.no - der er sq aldrig nogen problemer.. ellers st?r jeg til r?dighed til ogs? at hoste hvis det er .. (bare ikke for mange updates hele tiden :D)

  • min er dejlig simpel :)


    problemet er at hvis de ligger p? tweak?2 server skaber det mere trafik p? serveren og mere trafik koster penge.


    ved dog ikke hvor meget det vil skabe.

  • Jeg har en gratis server plads med fri trafik og 60mb plads hvis jeg stadig kan få adgang til den... Hvis jeg kan kan jeg fortælle det herinde og så oprette en tweak.dk konto som folk bare kan benytte sig af til at smide deres signaturer op på?!? Eller hva'?


    Siden var stabil dengang jeg oprettede mig, ved ikk' hvordan det er længere... Men det får man jo at se :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Lav en border på den ;)

    '


    Hvilket program ville du anbefale til at gøre det i?
    Eller kan du lave det for mig? Jeg er nemlig lidt n00b til sådan noget :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    ..der er ca. 5000 registrede brugere, hvor af ca. 10% er aktive, dvs. 500*100kb som max. =48,8mb..


    Må jeg lige rette dit regnestykke? Folk herinde skifter sign. KONSTANT.. Lad os sige 10% af 5000 brugere har skiftet sig 10 gangen?



    500x100kb = 48,8mb x 10 = 488mb det ændre ligepludselig tallene.. og der er faktisk mange folk der har skiftet sign mere end 10 gange herinde!!


    Jeg har skiftet 6-7 gange, men det er hostet på muffe.frac.dk og/eller caseworld.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Nej... fordi så er der en eller anden 13-årig unge der får den sjove idé at give sig til at slette dem alle...


    Som jeg mener jeg skrev i en anden tråd, opret en konto selv, fx på http://www.home.no - der er sq aldrig nogen problemer.. ellers står jeg til rådighed til også at hoste hvis det er .. (bare ikke for mange updates hele tiden :D)


    Der var den jo igen:D Må indrømme jeg er ret træt af i altid skal sige "så kommer der en 13'årig og ødelægger det hele" Sådan tror jeg ikke altid det er. Synes man skal respektere alle aldre, men det er jo selvfølgelig også nemt at skylde skylden på en 13'årig. Men det kunne vel ligeså godt være en på 19 år der fandt det meget sjovt at slette sådan noget?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

    Rettet en gang, sidst af p3t3r ().