hej havd vil i give for mit spil. det er k?bt den dag det kom hos boomtown og jeg gav 369kr. Steam bruger medf?lger

V: Half-life2
-
-
150
-
Oprindeligt indl?g af palle22
150alt for lidt
-
Oprindeligt indl?g af Karse
alt for lidt
vhis det er p? DVD og du ikke har bruger cd-key en klejne gang mere s? byder jeg da 200 kr, en ny kan erhverves f?r 280 i elgiganten
-
koster 300 kr hos valve...
-
koster nu 400 med VAT...
-
hvad misforstod jeg lige? Der står vurdering i overskriften. Hvis du ved 150,- er for lidt, så må du jo også vide hvad det er værd... :lame: :lame:
-
havde regnet med ca 250kr
-
jamen hvad skal du s? bruge en vurdering til?
-
Oprindeligt indl?g af palle22
jamen hvad skal du s? bruge en vurdering til?ja det kan man undre sig over
-
havde regnet med ca 250krden kan f?s ny for 280
-
Oprindeligt indl?g af shahid_2dk
den kan f?s ny for 280
ja men det er cd versionen min er p? dvd
-
Jeg vil H?JEST mene 200 kr. Og desuden er det heller ikke til at vide om du har registreret cdkeyen, s? det g?r det ogs? risikabelt.
-
ja men det er cd versionen min er p? dvd
cd versionen s?lges ikke i dk kun dvd
-
vr?vl..jeg har f?et den p? 5 cdroms
-
Oprindeligt indl?g af Fragman
vr?vl..jeg har f?et den p? 5 cdromshvor har du k?bt den
den burde ikke v?re udkommet i europa -
Oprindeligt indl?g af DEVIL_DK
hvor har du k?bt den
den burde ikke v?re udkommet i europanemlig... det eneste sted hvor de ville s?lge cd versionen er i USA... fordi de er en gang kegler og er for langt bagefter, til at invisteringen i DVD versionener i USA for steam, ville v?re en for stor satsning.... ;);)
Men vi f?lger jo lidt med her... og derfor skulle de kun s?lge DVD versionen i Europa
-
fortryder jeg ikke k?bte min over steam er tr?t af af skulle have den dvd i hele tiden
-
jeg har da ogs? f?et mit p? 5xcdroms det var dog bevist da mit drev var st?et af
og s? var det billigere
kostede 250
-
hej havd vil i give for mit spil. det er k?bt den dag det kom hos boomtown og jeg gav 369kr. Steam bruger medf?lgerSorry for edit, men jeg har ogs? k?bt mit HL2 i Boomtown den dag det blev udgivet, og jeg gav kun 339,-