Hejsa
bare af nysgerighed
hvor mange aktive brugere er vi her på tweak efter hånden
Hejsa
bare af nysgerighed
hvor mange aktive brugere er vi her på tweak efter hånden
Der er 5310 brugere oprettet .. Hvor mange aktive der er, kan du da tælle dig til .. *G*
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Der er 5310 brugere oprettet .. Hvor mange aktive der er, kan du da tælle dig til .. *G*
Det er Hvertfald langtfra de 5310 brugere som er aktive det er da helt sikkert desværre
Mit gæt er et par hundrede der jævnligt bruger sitet
Det er da ihvertfald en god side, en masse der gider at hjælpe;)
188 online lige pt, står der. Synes normalt der er de 230-250 online herinde - ifølge counteren altså. Så vil da tro der er en del flere end et par hundrede.. Men den tæller selvfølgeligt også folk der ikke er registreret med.
talte vist engang at ca. 1/3-del af "members" sektionen har skrevet 0 indlæg... Så enten er de meget tilbageholdende, eller også startede de en bruger uden grund :]
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
talte vist engang at ca. 1/3-del af "members" sektionen har skrevet 0 indlæg... Så enten er de meget tilbageholdende , eller også startede de en bruger uden grund :]
Det er jeg også ..
De kørte engang en konkurrence hvor man skulle være medlem af forum for at deltage.
Hejsa
ja for jeg var inde og kigge p? listen over medlemmer og fandt ogs? utrolig mange som ikke har lavet et eneste indl?g
syntes at adm skulle rytte lidt op
QuoteOprindeligt indl?g af Brumbassen
Hejsa
ja for jeg var inde og kigge p? listen over medlemmer og fandt ogs? utrolig mange som ikke har lavet et eneste indl?g
syntes at adm skulle rytte lidt op
ja det kunne faktisk v?re godt:T... s? ville tweak.dk ogs? blive hurtigere... eller ?
Hejsa
ved ikke om det ville blive hurtigere
men s? mange medl?mmer og kun s? lidt der er aktive det ser jo fjollet ud eller er det bare mig
QuoteOprindeligt indl?g af Burger
Det er jeg ogs? ..
Eller ogs? er du ikke
QuoteOprindeligt indl?g af Burger
Det er jeg ogs? ..
Nej - Det er du ikke
jaaa 1 konkurrence om ugen med m?rkelige pr?mier og sp?rgsm?l...evt et sp relateret fra forum....med den s?gefunktion ville det virkeligt v?re for dem der er her dagligt...... (lille reminder om m?ske at f? s?gefunktionen gjort bedre)
QuoteOprindeligt indl?g af Mikkel
Nej- Det er du ikke
QuoteOprindeligt indl?g af Maverick
Eller ogs? er du ikke
Selvf?lgelig er jeg det .. *G* Det er ikke nu i skal v?re enige, gutter ..
En ting jeg i hvert fald er, er totalt tr?t .. Hvor er det dog umenneskeligt at skulle til eksamen s? tidligt .. Skal jo hjemmefra om en time *G*
QuoteOprindeligt indl?g af Brumbassen
Hejsa
ved ikke om det ville blive hurtigere
men s? mange medl?mmer og kun s? lidt der er aktive det ser jo fjollet ud eller er det bare mig
Synes ogs? det er underligt, at der pt. er 1723 tilmeldte brugere, som aldrig har lavet et indl?g. Det er n?sten 1/3 af de ialt 5333 brugere som der st?r vi er lige nu.
Underligt at tilmelde sig uden at at deltage.
Hejsa
nej det er ikke underligt
man kan bare se at det her forum er et hvor folk ikke gider at skrive/hj?lpe
nej sp?g til side men nogen kunne m?ske f? den tanke
men os der er her ved jo at dem der s? skriver her inde ogs? er der n?r hj?lpen skal bruges