Julegave til kæresten....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg kan da næsten ikke tro jeg er den eneste der står i den "heldige" situation og skal finde en julegave til kæresten.....men hva skal hun have... lad os da lige få nogle ideer på bordet.....


    Gå ind i en butik og find en masse RØDE lys, og evt. en nederdel med blomster på;)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Hehe det kan vi så nok hurtigt blive enige om... og ja vi har ondt af os selv.. og det er vi jo også nød til der er jo ikke andre der har...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Må være flere herinde der har kæreste på som skal ud og finde en gave... hva giver de forksellige til den "bedre" halv del ???


    Kan ikke passe alle køber undertøj og perfueme...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

    Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Hø hø - En ide Don Casper selv praktiserer gætter jeg på... :T


    he he, jep, hun nyder godt af massagen, men kan ikke give hende sådan en gave lige foreløbigt nu for hun har set jeg har skrevet det herinde, men så må hun jo la være at være så nysgerrig den dejlige pige :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Må være flere herinde der har kæreste på som skal ud og finde en gave... hva giver de forksellige til den "bedre" halv del ???


    Kan ikke passe alle køber undertøj og perfueme...


    Think my dear Dr. Watson, think.....


    Hvis man lige tænker sig grundigt om, kan man faktisk komme på mange ideer. Det er lige at få slået op i hukommelsen og huske på hvad, hun engang har sagt, at hun gerne ville have, eller noget hun manglede. ;)


    Min kone fik et titanium ur i fødselsdagsgave.
    Er man helt bar, er et gavekort til en tøjbutik en altid en brugbar, men ikke særligt originel løsning. ;)


    Smykker... øreringe f.eks. plejer også at falde i god jord. ;)


  • jep, eller som en veninde plejer at sige: "bare det glimter" :))

  • Quote

    Det er lige at få slået op i hukommelsen og huske på hvad, hun engang har sagt, at hun gerne ville have, eller noget hun manglede. ;)


    Damn - stakkels dig Hanse mand. Det sidste hun sagde forleden - mens hun kiggede på Galanten & Gemalen - det var: "Jeg trænger til en nyere model - Damn jeg FORTJENER en nyere model".... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Damn - stakkels dig Hanse mand. Det sidste hun sagde forleden - mens hun kiggede på Galanten & Gemalen - det var: "Jeg trænger til en nyere model - Damn jeg FORTJENER en nyere model".... :T


    *G*... Hvad bilen angår...Sikkert, hvad jeg angår... Aldrig... Seje gamle gutter med et blødt hjerte, som mig, hænger ikke på træerne.... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    *G*... Hvad bilen angår...Sikkert, hvad jeg angår... Aldrig... Seje gamle gutter med et blødt hjerte, som mig, hænger ikke på træerne .... ;)


    Næ.. Det kan jo være farligt at lave noget fysisk hårdt når man kommer op i alderen ... Men skal jo passe på tikkeværket ... og at man ikke falder og brækker hoften ... :))


    Sorry, men den var for nem ... :)) *G*

  • Hey Huxi (_what_) ....længe siden!


    Kan klart anbefale dig at følge burger's ide mht. Camilla's hudpleje. Gav min eks. (you know who) et gavekort på 500 kr. i fødselsdagsgave. Det vakte lykke!


    Og det fede er, at du ikk behøver vælge noget som helst. :]
    Hun kan selv bestemme hvad gavekortet skal bruges på, og det kan sagtens være over flere gange!


    Men anywho, held og lykke med det! Vi snakkes... :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Næ.. Det kan jo være farligt at lave noget fysisk hårdt når man kommer op i alderen ... Men skal jo passe på tikkeværket ... og at man ikke falder og brækker hoften ... :))


    Sorry, men den var for nem ... :)) *G*


    Jeg VIDSTE, at du lå på lur, efter min tidligere post... ;)
    Jep, den var for nem. Betragt det som en lille julegave til dig... :))

  • Quote

    *G*... Hvad bilen ang?r...Sikkert, hvad jeg ang?r... Aldrig... Seje gamle gutter med et bl?dt hjerte, som mig, h?nger ikke p? tr?erne.... ;)



    Doooooh - selvf?lgelig g?r de ikke det - de ville sgu da aldrig komme derop..... ;) - Daaaaamn i'm in the zone...

  • Hvad med et X800 XT - PE, det ved jeg i hvert fald jeg ville blive glad for... :T
    Eller ogs? et gavekort her til, det skulle vist v?re rimelig popul?rt under juletr?et i ?r med s?dan nogle ophold...
    http://www.daydreams.dk/

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

    Rettet en gang, sidst af supersonic9 ().