nVidia 6800 GT Temp

• hehe rotte du keder dig ;)

Men det her er nu bedre

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Er vi enige om at det er en fejl ?... :)) ... Ellers er det jo pænt skummelt ... ;)

Det er ikke min fejl.. ;).. Det er Nvidias :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Hvilken driver ? :))

Den nyeste officielle.. :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

Okey. Så er det jo dit kort der er fucked ... og ikke driveren. ;)

Hehe.. Nej.. ALLE Geforce 6800-kort, som kommer under 25 grader, ser ud som om, at de er 100-300 grader...

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hehe.. Nej.. ALLE Geforce 6800-kort, som kommer under 25 grader, ser ud som om, at de er 100-300 grader...

HeHe okey. Men så går det jo nok. Du har jo dræbt kortet alligevel ... :))

Tid til at opdatere din signatur med at du kører med et MX-kort eller ligende lige pt eller hvad ? .... *G* :))

HeHe okey. Men så går det jo nok. Du har jo dræbt kortet alligevel ... :))

Tid til at opdatere din signatur med at du kører med et MX-kort eller ligende lige pt eller hvad ? .... *G* :))

MX 8o ... ARGH, det er LIGE en tand hurtigt for mig :D
    Køre med Nvidia Vanta ;)... 4 MB ram.. Og i en hardcore PCI-slot :P

• Uhh glæder mig til at kan smide temps. herinde har lige bestilt et Gainward 6800GT GLH glæder mig satme godt nok MONSTER

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

MX 8o ... ARGH, det er LIGE en tand hurtigt for mig :D
    Køre med Nvidia Vanta ;)... 4 MB ram.. Og i en hardcore PCI-slot :P

Hvordan fik du slået det ihjel?

Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu

Hvordan fik du slået det ihjel?

Jeg var til LAN..
    Jeg havde gamet i 2 timer.. Så slukkede jeg comp, rykkede den 1m, for at et bord kunne være der.. Da jeg startede comp op, var GFXet dødt.. :(.. Kedeligt men sandt.. Det var ikke engang OCet..

• /me trøster devil........

lyder godtnok trist...og spøjst.....

min ligge rpå 42/46 i ocet tilstand (425/1100)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Jeg var til LAN..
    Jeg havde gamet i 2 timer.. Så slukkede jeg comp, rykkede den 1m, for at et bord kunne være der.. Da jeg startede comp op, var GFXet dødt.. :(.. Kedeligt men sandt.. Det var ikke engang OCet..

Hmmm hvad er så skyld i det dør... sendt det til RMA ?? Burde jo altså ikke gå død på det grundlag vil jeg sige.

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Hmmm hvad er så skyld i det dør... sendt det til RMA ?? Burde jo altså ikke gå død på det grundlag vil jeg sige.

Ja... Havde kunne klare det, hvis jeg var i færd med at finde MAX-OC.. Men nej.. Bare ved normal startud.. :'(..
    Det kan ikke komme til RMA, da der er påmontret Revoltec ramprofiler.. :(

• Hmm kan du ikke liste dem af og få gjort kortet rent med noget sprit eller sådan noget... var da næsten værd og forsøge vil jeg sige.