Mød Boomtown-admins @ BT-Café Odense lørdag d. 4 december

• Så har I chancen for at tæve mig, og ca. 20 andre admins fra Boomtown, på Boomtown caféen i Odense (Pantheonsgade) denne lørdag (d. 4) fra kl. 15 til 17.30.

Så hvis I har lyst, så mød da op :)

I'll be there, spørg efter "Landbetjenten". Kunne være SÅ fedt at møde nogle tweakere i samme anledning :)

Læs mere: Boomtown

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Hvis man kunne spille gratis kunne det godt være vi var et par stykker der mødte op, men hvorfor gå et sted hen med ringere computere og så betale for at spille når det er gratis hjemme. ;)

• Du kan slet ikke sammenligne det at spille derhjemme med at spille på café, der er en helt anden stemning for ikke at tale om man ikke bare sidder helt palle alene i verden :D

Oprindeligt indlæg af Mazie
    Du kan slet ikke sammenligne det at spille derhjemme med at spille på café, der er en helt anden stemning for ikke at tale om man ikke bare sidder helt palle alene i verden :D

man sidder jo netop ikke "alene", godt nok sidder man alene hjemme, men har jo sine m8 på enten vt eller ts.
    Ingen tvivl om at LAN er fedt nok, men vil nu ikke betale penge for at spille på en café når man kan gøre det gratis hjemme feks. :)

Oprindeligt indlæg af DEEF

man sidder jo netop ikke "alene", godt nok sidder man alene hjemme, men har jo sine m8 på enten vt eller ts.
    Ingen tvivl om at LAN er fedt nok, men vil nu ikke betale penge for at spille på en café når man kan gøre det gratis hjemme feks. :)

mener stadig det er sjovere at game på en cafe osv.. end til lan.. men lan har sine egne fordele.. så.. men en net cafe.. plejede mig og vennerne at gå på 1 gang om måneden.. 16 mennsker.. fandme fun !!

ellers havde vi lan.. det er fun fordi.. der kan man alt det man ikke kan på en netcafe og så koster det ingen penge.. lan er = MAX nice
    cafe= Nice og Mange flere mennesker..

• Kan også bedst li' et hjemme lan.. Det er mere, privat..

Anyways, er der ikke en chance for at i kommer til Danmark på et tidspunkt? Lige omkring Palads? Så skal jeg nok komme derind og give jer lammebank ;)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af DEEF
    Hvis man kunne spille gratis kunne det godt være vi var et par stykker der mødte op, men hvorfor gå et sted hen med ringere computere og så betale for at spille når det er gratis hjemme. ;)

Er computerne i Odense ringere end i København da ? ...

For vil dasyntes de er udemærkede i KBH-afdelingen. ;) ... Men nu er det jo ikke for computernes skyld man går på netcafé. Det er for at man kan få boostet sin selvtillid ved at vinde over folk man sidder i rum med ... Eller noget ligende. *G* ... Ej, for at hygge sig lidt med noget asocialt på en social måde. :))

Oprindeligt indlæg af Happy^
    Odense :roller: :roller:

Ellers havde jeg været der betjent ;)

Lige min tanke. Ærgeligt det ikke er i KBH. Kan godt li Boomtown i KBH. Der har jeg brugt mange glade timer gennem tiden. :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Lige min tanke. Ærgeligt det ikke er i KBH. Kan godt li Boomtown i KBH. Der har jeg brugt mange glade timer gennem tiden. :))

Har faktisk endnu aldrig gamet derinde.

Oprindeligt indlæg af Alaza

Har faktisk endnu aldrig gamet derinde.

Spooky ... Men i kan da bare stable en game-aften op der inde for Københavner-gutterne, så skal jeg nok komme og klaske jer i BFV, DC osv .... Eller noget. *G* :))

Spooky ... Men i kan da bare stable en game-aften op der inde for Københavner-gutterne, så skal jeg nok komme og klaske jer i BFV, DC osv .... Eller noget. *G* :))

jeg vil flyve transport helierne :D

Det gør I bare. Så er jeg sikker på vi også kan få lokket Hayes med.

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Gir du en autograf, Berle? :roller:

Hvis du vil ha' én? :roller:

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless