er der nogle a jer der har prøvet zalman grafik køling kunne godt tænke mig at høre fra nogen der har prøvet det for mit ligger på omkring 60 grader og om det er noget der kunne hjælpe

zalman køling
-
-
hej er der nogen der ved hvor meget jeg få min pro op på uden der går galt og hvordan
-
hvad er det vi snakker om ? BHC 80 eller hvad den nu hedder... ?
-
Oprindeligt indlæg af goldfisk
hej er der nogen der ved hvor meget jeg få min pro op på uden der går galt og hvordanhvis der er prossecor du mener ? kan du starte med at ændre på din FSB i Bios og så stille og roligt give den mere volt på Coren efterhånden som den ikke rigtig vil boote op efter du har ændret FSB.
-
Går ud fra det er den her http://www.zalmanusa.com/usa/p…view.asp?idx=138&code=013 du mener. Den er rigtig fed.
Jeg bruger en med den tilhørende blæser, som kører på 5 volt, og efter et par timers Half-Life 2 er det ikke engang smålunt....
-
det er en ZALMAN ZM 80D-HP VGA COOLER +ZALMAN ZM-OP1 / 80MM SLIM FAN & GRILL
-
okay det lyder da fedt kender i også noget deres cpu køler Zalman CNPS7700B-CU fro har kun hørt godt om den
-
jeg har den gamle udgave af den, hvor den "kun" er med 92 mm blæser, men den køler rigtig godt.
så jeg kan ikke forestille mig at den med 120 mm blæser ikke skulle være super godt. -
det lyder sq godt for jeg har bestilt det
-
Tillykke....Glæder mig til at høre hvad du synes om det.....
-
så vil jeg da håbe du har målt dit bundkort osv, for det er bestemt ikke alle den kan sidde på......den fylder MEGET....
-
okay så er det monteret
det er faltisk ik så svært men man skal bare huske at når det er til et kort som mit skal man bare huske at købe flere ram kølere for der er otte med i pakken hvis man altså skal have dem på begge sider ellers godt køb er meget lydløs faktisk ingen ting køb det