NOOOOO 24 timer uden pc

Oprindeligt indlæg af Burger

Så vidt jeg ved, er du yngre end jeg, ik?

Det kommer jo så lige an på hvor ung du er?

Edit - Så lige at du var 22, så jo det må jeg jo så tilstå..

• Jeg kan dog altid trøste mig selv, velvidende om at jeg er størrere end dig.. 8)

Desværre er dette ikke altid nok.. X(

Edit - Tror lige jeg vil hente et par poser Haribo slik, er sq lidt lækkersulten. :clap:

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Det var da godt - Lige en ting, er du egentlig klar over hvor gammel er jeg?.. hehe bare en tanke?

Skulle hjælpe en herinde fra, lige meget hvem det er ;) - Han skød mig til at være 31 :boxed: / almost en fornærmelse /

Så fik vi også det på plads.. :)

18 ?

Haha .. Grønskolling .. :))

Mon ikke i to småbørn skulle smutte i seng.

Btw: Så skød jeg dig til ca. 20 - det var så ikke helt forkert - At Whopperen så skulle være næsten 23 er jo bare skræmmende - en voksen - hmmm - dame - og så render hun rundt i røde røjser (et bevis på at Q'er og især jyde udgaven ER underlige.... ;)

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Btw: Så skød jeg dig til ca. 20 - det var så ikke helt forkert - At Whopperen så skulle være næsten 23 er jo bare skræmmende - en voksen - hmmm - dame - og så render hun rundt i røde røjser (et bevis på at Q'er og især jyde udgaven ER underlige .... ;)

*GG*... The lightning fast WizzarD slog til igen... :))

Btw: Så skød jeg dig til ca. 20 - det var så ikke helt forkert - At Whopperen så skulle være næsten 23 er jo bare skræmmende - en voksen - hmmm - dame - og så render hun rundt i røde røjser (et bevis på at Q'er og især jyde udgaven ER underlige.... ;)

Skal ik i seng, jeg har fri i morgen .. *GG*

Og har så aldrig lagt skjul på min alder .. Men kan godt se, at i din alder kan det være svært at regne sig frem til hvor gammel personer født i 1982 er .. *G*

Og ja .. Jeg er underlig, og stolt af det .. :)) Tosset og skør bliver jeg også kaldt .. ;)

• Hehe - Skal vi ikke lige hoppe tilbage on topic.

Jeg ville sagtens kunne leve uden en computer i 24 timer. Jeg er Leder for en flok småfolk på 7-11 år, i en lokal spejdergruppe, som et par gange om året er afsted på lejre som gerne tager en uge eller 2 om sommeren..

Det er så dejligt ikke at have alle de ting at tænke på..

Skal ik i seng, jeg har fri i morgen .. *GG*

Og har så aldrig lagt skjul på min alder .. Men kan godt se, at i din alder kan det være svært at regne sig frem til hvor gammel personer født i 1982 er .. *G*

Og ja .. Jeg er underlig, og stolt af det .. :)) Tosset og skør bliver jeg også kaldt .. ;)

Mon ikke du skulle smutte i seng alligevel - for du er da vist ikke helt vågen - Det var Jacob der havde problemer med at "regne" din alder ud - og ikke mig - såååååå hvem er det lige der har det svært - Bortset fra det - hvad er min alder så...... ;)

Mon ikke du skulle smutte i seng alligevel - for du er da vist ikke helt vågen - Det var Jacob der havde problemer med at "regne" din alder ud - og ikke mig - såååååå hvem er det lige der har det svært - Bortset fra det - hvad er min alder så...... ;)

Jo jo .. Skal nok snart .. *GG*

Og du er jo alt for gammel til at man kan regne det ud .. Og kan så heller ik huske det .. Men Hans er vist lidt gamlere end dig .. :))

• Helt forkert. Jeg aldeles ikke gammel.

90 om morgenen og 20 om aftenen kan da ikke, med rette, kaldes gammel. ;)

Man er ellers gammel når man bliver 90 .. :))

Ikke hvis man er ved at score en på 112... *G*