hl 2 på cd'er

  • Vil i høre noget sjovt, min gamle onkel købte halflife 2 og skulle selvfølgelig have et dvd drev samtidigt.
    Min far bestilte det i el-giganten som så mange andre og modtog det først i dag, på 6 cd'er???
    Er de ikke kun til det Amerikanske marked. 8)


    ps. Han har selvfølgelig både dvd drev og brænder, he he :D

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • det sjove er at jeg har også lige modtaget det idag fra El-Giganten og jeg har også fået 5 cd`ere men når jeg kommer til Cd4 dukker der en Error op :( aner ike hvad fanden jeg skal gøre.

  • Jeg har også idag modtaget Half-Life2 fra El-Giganten og jeg har også fået 5 cd`ere. Når jeg så går igang med at installer det og når til cd4 dukker der en error op :( aner ikke hvad fanden jeg skal gøre :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Er de ikke kun til det Amerikanske marked. 8)


    Tjo ... Eller rettere ... DVD = EU ... Hvad andre lande har gang i ved jeg sgu ikke ... :boxed: ... Men ja, i USA er det ihvertfald CD´ere ... Fordi DVD´en ikke er så udbredt i USA ? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda
    Når jeg skal spille HL2 skriver den i consol at der mangler en "maplist.txt" file..
    så mine savegames er væk, og jeg kan ikke starte et new game..
    kunne blive glad hvis en ville sende filen til mig, så jeg er fri for reinstall...


    Hm ... Har kigget, men har ikke nogen fil der hedder det på mit drev ...

  • Bag på min (DVD) udgave står der "Not for distribution in the UK". Kan være ELGiganten får deres fra UK? (Her går jeg ud fra at de får CD'ere i UK, da DVD udgaven jo ellers sagtens kunne "bruges" i UK)

  • Nej, for bag på min fars står der også "Not for distribution in the UK" 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .