Underholdning

• Vi har projektopgave og vi kunne godt bruge nogle meninger, til nogle spørgsmål!

1. Hvad syntes du om teater?
    2. Hvad syntes du om standup?
    3. Hvilken form for underholdning kan du best lide?
    4. Henvender Fjernsyn sig mere til unge eller mere til ældre?
    5. Henvender Radio sig mere til unge eller mere til ældre?

Plzz svar seriøst og hurtigt... skal bruge det!

På forhånd mange tak ....hilsen xake

• 1. :clap:

2. :clap:

3. Computer & DVD.

4. Delvist måske, kommer jo an på hvilken kanal ... og om man også sætter film og evt. DVD ind under "fjernsyn" da det jo er påkrævet hvis man skal se dem på den traditionelle måde.

5. Næ, syntes jeg ikke. Der er da mange unge der hører radio fra punkt A til B ... Men nok ikke liiige så mange der sætter sig ned og lytter uden at lave noget som visse gamle kan finde på. :crazyeyes:

• 1. Siger mig ikke rigtig noget!
    2. Kan simpelthen ikke få nok ;)
    3. Computeren må jo være den største underholdnings kilde men defter stærkt efterfuldt af DVD!
    4. Tror det er lige om lige de gamle ser fjernesyn efter aftensmad vi ser fjernesyn når vi står op :D
    5. Tror det er mere de ældre som kunne finde på at sætte sig ned og høre radio men stadig god bagrunds støj vis man vasker op ;)

• 1. Ud fra den ene gang jeg har været i teater, har interessen været faldende. Men når jeg ser sceneudklik i TV'et, kan jeg godt få en kriblen i fingrene til at greibe mobilen og bestille billetter til showet.
    2. Total fedt - Bortset fra Gintberg og hvam.... får total kastop fornemmelse. Mads Vangsø og Georg er blandt favoritterne
    3. CSI, dokumentar, Disvocery,
    4. Både og, afhængig af programvalg
    5. Både og, afhængig af programvalg

• Jeg syntes det er nogle meget svævende spørgsmål, da man ikke lige kan give et entydigt svar på dem.

1. Nogle stykker er gode, andre stinker.
    2. Nogle er gode, andre stinker.
    3. Nogle gange film, nogle gange teater, afhænger af humør og lyst..
    4. Der er noget for alle. Det afhænger af hvilken kanal og tidspunkt man ser på.
    5. Der er noget for alle. Det afhænger af hvilken kanal og tidspunkt man lytter på.

Oprindeligt indlæg af BasHuus
    1. Ud fra den ene gang jeg har været i teater, har interessen været faldende. Men når jeg ser sceneudklik i TV'et, kan jeg godt få en kriblen i fingrene til at greibe mobilen og bestille billetter til showet.
    2. Total fedt - Bortset fra Gintberg og hvam.... får total kastop fornemmelse. Mads Vangsø og Georg er blandt favoritterne
    3. CSI, dokumentar, Disvocery,
    4. Både og, afhængig af programvalg
    5. Både og, afhængig af programvalg

Der må jeg så sige at det er fantastisk stand up:D Men selvfølgelig vis man er invandre syns man nok ikke op på fars jahad er særlig sjov :))

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Der må jeg så sige at det er fantastisk stand up:D Men selvfølgelig vis man er invandre syns man nok ikke op på fars jahad er særlig sjov :))

Ja, han er sgu sjov ... Men RUNE KLAN er sjovere IMO. Plat humor er lige mig .... PØLSE !! ... :))

• 1: Er hyggeligt til tider, men ikke noget jeg gør det i...
    2: For najse! :))
    3: Biograf tur når der næsten ikke er andre mennesker i den...
    4: Nok mest til unge lidt endnu, indtil de sidste rester af den ægte radio generation er borte... Og ellers afhænger det af kanal...
    5: Til begge, men bliver brugt forskelligt... Høre selv stort set kun P3... unge bruger det nok mest til at ha i baggrunden, f.eks. på arbejde eller under madlavning, ældre høre det mere "aktivt"...

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• sådan :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• 1. Synes for det meste det er rigtig godt.

2. Synes de mindre gode standup'ere gør sig selv til grin, men det er vel deres eget valg.. Det er mindstedelen der egentlig 'er' sjove..

3. Min computer

4. TV henvender sig til en bred vifte. Tag en kanal som Discovery, en rigtig rigtig fed kanal, hvor alle kan være med.

5. Dunno, lytter aldrig til radio.. Men vil da tro det er ligeså blandet som med TV.

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

Oprindeligt indlæg af BasHuus

PØLSE haha - Har han optrådt i et show med 5 andre i 2002 ?? Oplevede 5 Stand Up'ere i Haderslev og kan bare huske, at han tog salen med storm, og at alle pissede i bukserne af grin

Det kunne muligvis være Den Ægte Vare, for der er han megasjov :) hehe

• 1. Har oplevet flere stykker som var rigtig gode. Bla historien om Peter Grimes. Men jeg synes nu klart at det bedste var musikken opført at Det Aarhusianske Symfoni Orkester.

2. Noget er meget sjovt. Andet er pinligt elendigt.
    Jeg kan generalt OVERHOVEDET ikke lide dansk standup. Dog med meget få undtagelser. Men noget i stil med det standup der bliver vist på Zulu, er IMO pinligt elendigt. Skal jeg se sjov standup så er det som regel med; Denis Leary / Jamie Foxx / Eddie Murphy / Richard Pryor / Jim Carrey / Billy Connely etc.

3.Meget forskelligt. En god film er bestemt ikke af vejen. Især film i biffen. Bare en skam det er på umenneskeligt dyrt efterhånden. En tur i biffen + transport og guf, kommer nemt over 200,-kr.
    Live musik er bestemt heller ikke tosset. Men det er jo ikke til at komme i nærhenden af med en SU.

4. Umuligt at sige. Der er simpelthen programmer til alle målgrupper. Men i løbet af formiddagen er det nok til de ældre.

5. Det henvender sig til folk der kan lide det. Jeg hører ikke selv radio, medmindre jeg er i bad eller kører i bil.
    Jeg har aldrig et radio kørende herhjemme med mindre det er i badet, men det er meget begrænset hvad man får ud af det der.

• 1. Noget så dræbende kedeligt!
    2. Altid sjovt. Der er ikke noget der er bedre en kedelig aften.
    3. En omgang DVD-film eller PC-spil en mørk vinteraften. ellers en tur på stranden eller en omgang rundt om aresø på innliners
    4. Det kommer sandelig an på kanal.. DR1= pensionistkanalen ;)
    5. Igen.. kommer an på kanal..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• 1: Ikk mig :/
    2: Humor! :)
    3: Den jeg selv laver :P
    4: Alle aldre, afhængigt af kanal og tid
    5: Alle aldre, afhængigt af kanal og tid

• 1: Boooooriiiiing!
    2: Hvis han/hun er god, så kan jeg rigtig godt lide det.
    3: Komedie i tv eller en god film
    4: begge dele
    5: --- ll ---

• ja.. har du set myth busters på discovery? det er altså noget af det sjoveste nogle gange :)) får bare herre grineren! lmao! ej okay..