BT og HL2 - hvad skal man tro på?

• I går aftes ringer jeg til Boomtown KBH for at høre hvordan deres salg af HL2 forholder sig. Først ville jeg høre, om man kunne få lagt en kopi til side til mandag morgen, men til min overraskelse bliver jeg informeret om, at jeg faktisk allerede kan komme og hente det kl 24. Fint tænker jeg, og arrangerer med nogen venner at tage ind og hente det. I mellem tiden ligger jeg mig syg, men får stadig arrangeret at mine buddies tager ind og henter det for mig. For 15 min siden stener jeg lidt rundt på BT.dk og ser til min forundring at der bliver skrevet kl. 09. Nå tænker jeg, og ringer igen til BT, som til min store skræk nu informerer mig om, at de først sælger i morgen tidlig. Dette betyder, at mine venner er på vej i byen nu, forgæves, fordi BT ikke kan finde ud af hvornår de sælger et spil. Bør man sende dem en pæn, men direkte mail om, at det er uacceptabelt?

Men under alle omstændigheder er de nu på vej ind for at høre medarbejderne bag disken, og ellers se om de kan finde en forhandler som EBGames, som måske holder åbent for HL2 salg.

• jaa det pænt ringe sådan noget... Men de burde nu være nogle gode sælgere så alligevel, og la jer købe det... For nu er der alligevel så mange andre forretninger som sælger det i DK fx kvickly..

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W