Skal man hente HL2 hvis man bestiller det hos BT?

• sorry for lidt OT. men jeg kan sku ikke helt finde ud af hvilken pakke jeg skal købe... for jeg er ude efter HL CS:C og DOD:C.....
    men kan ikke rigtig finde ud af i hvilken pakke det er... og når man spørger folk så siger de bare man skal hente det fra STEAM..... det ville jeg også gerne......

MEN når man har stofa som siger max 5 GB så ved jeg sku ikke helt rigtig om jeg vil ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

GOSH ! ... 8o ... Men det er sikkert også amerikanere ... De er jo ikke rigtig kloge... *G* :))

Hvis man har ventet på et spil i 6 år hvad er der så galt i at bruge 1 uge på at spille det???

Kan ikke se hvorfor det er så "UHA" ?

Når jeg får min bil om 1 års tid melder jeg mig da nok syg for at køre rundt i den første dag ;)

:P jeg har ventet på bil siden jeg var en 13-14 år... Det er enda mindre end HL2 ;)

Oprindeligt indlæg af GLA
    sorry for lidt OT. men jeg kan sku ikke helt finde ud af hvilken pakke jeg skal købe... for jeg er ude efter HL CS:C og DOD:C.....
    men kan ikke rigtig finde ud af i hvilken pakke det er... og når man spørger folk så siger de bare man skal hente det fra STEAM..... det ville jeg også gerne......

MEN når man har stofa som siger max 5 GB så ved jeg sku ikke helt rigtig om jeg vil ;)

Så hent noget af spillet nu???

Ellers kunne du købe silver pakken... Låne HL2 cd'er af dine venner og installere det og så kun hente CS:S og DoD:S ;)

Oprindeligt indlæg af GLA
    sorry for lidt OT. men jeg kan sku ikke helt finde ud af hvilken pakke jeg skal købe... for jeg er ude efter HL CS:C og DOD:C.....

Den billigste pakke er, hvis du vil have DOD:S med, sølv-pakken. Med den billigste, bronze-pakken, får du kun HL2 og CS:S. Pakkerne bestilles over Steam.

Og ja, man skal aktivere HL2 via nettet, det er ikke et rygte.

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Den billigste pakke er, hvis du vil have DOD:S med, sølv-pakken. Med den billigste, bronze-pakken, får du kun HL2 og CS:S. Pakkerne bestilles over Steam.

Og ja, man skal aktivere HL2 via nettet, det er ikke et rygte.

Tror jeg har udtrygt mig forkert..... ;) først og fremmest så ved jeg ikke hvor fedt det er at hente noget af spillet nu købkøb og den sidste del i næste måned... det er jo imo ikke så fedt ;)

Men jeg tænkte mere på at købe spillet... altså skal jeg bare invistere i den normale version... er der DOD med der eller skal jeg købe en Half Life 2 Collectors Edition ??

• En lignende ting:
    Har købt bronze-pakken, men vil godt spille DoD, så jeg vil gerne opgradere til sølv.. Men jeg må ikke købe flere pakker over steam.. Håber det bliver aktiveret her på tirsdag.. Eller, glæder mig til det bliver aktiveret, for det gør det jo..
    Ville egentlig håbe på at man bare kunne købe DoD, for det er jo lidt plat at man skal bruge penge på alle de andre spil man egentlig ikke gider..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• haha det er småting her er det skedt flere gange han ikke er kommet , dagen efter kommer der så en seddel om at han har forsøgt at levere LOL

3 gang ringede jeg og klagede , er ikke skedt siden.

har også flere gange bestildt med lørdags expres men der kom bare ingen pakke før mandag.

det prokkede jeg mig også over det hjalp skam også.

så jeg har lært en ting med post dk ring og brok dig så kommer dine ting LOL

• der ER desværre kolleger der ikke bringer pakkerne ud som reglementet foreskriver...men det er heller ikke altid at pakker uden omdeling bliver set som UO pakker, og derfor tager pakkeposten dem med ud og ser det først når vedkommende kommer derud....så kan der ryge en dobbelt anmeldelse afsted...desuden kan problemet også være dårlig afmærkning af navn/adresse på adressen.....og mange andre småting kan være skyld i det...derfor god oplyst nummer og navn på postkassen(så det kan ses fra vejen), så er der en god mulighed for jeres pakkepost...specielt i denne tid.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Du skal have fat i Collectors Edition.