Nogen skakspillere..??

• Faldt lige over http://www.chessworld.net - Vi kunne jo lave et Tweak-Chess-Team - hvis altså der er nogen kvalificerede spillere.... ;).

Ellers kunne vi jo bare få et par "friendly-games" - Nogen der er friske...???

Oprindeligt indlæg af Burger
    Har ikke spillet skak i 8½ år, så tror lige jeg springer over .. *G*

Men er lidt sejere til backgammon ..

Skak....nej vel !! Backgammon er OK, men foretrækker Trivial Pursuit, skønt der er en hel anden boldgade. En online-dyst blandt medlemmer siger man da aldrig nej tak til ;)

• Tror det er 5 år siden jeg sidst har spillet skak, men vil da evt. godt være med til et spil eller 2 for sjov når jeg lige er kommet igang igen...

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Spillede 3D chess i går aftes ved en 2 tiden, og fik megaklø på lvl 2 af 10.. Jeg mener, jeg er bare møgdårlig til det.. Dur ikke til det der med at tænke fremad så meget, 5 træk, og så være så tålmodig.. Næ, lidt Mortal Kombat Deception Chess, det ved man hvad er ;) (Archon til Commodore 64, anyone?)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Skak er nok det mest balancerede og geniale spil der er lavet. (Selvfølgelig efter minestryger)
    Desværre skal man være man også være genial for at spille :boxed:

Kan da godt spille, men er ret elendig

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Hmmmm - havde nu troet der var flere skakspillere her på kanalen - men de fleste er vel kun til mega-volds-spil. Synes nu det er meget rart med lidt hjerne gymnastik ind imellem. Nå ja - så må jeg jo spille mod nogle andre - der er jo nok at tage af..... ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm. Jeg kan godt li skak. Fedt game, men lang tid siden jeg har spillet. Dog uden tvivl et af de bedste klassiske brætspil gennem tiden ... :D

100% enig... Skak er nu altså et af de bedste spil gennemtiden :D

Hmmmm - havde nu troet der var flere skakspillere her på kanalen - men de fleste er vel kun til mega-volds-spil. Synes nu det er meget rart med lidt hjerne gymnastik ind imellem. Nå ja - så må jeg jo spille mod nogle andre - der er jo nok at tage af.....

- Er skam frisk, men hver gang jeg går ind på hjemmesiden starter det et spil direkte op med en modstander - En ny hver gang som ikke er online. Syntes ikke helt jeg kan anylere disse "Welcomer" så jeg selv kan vælge en at spille imod - Kan det passe, eller har jeg overset noget ?(

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

- Er skam frisk, men hver gang jeg går ind på hjemmesiden starter det et spil direkte op med en modstander - En ny hver gang som ikke er online. Syntes ikke helt jeg kan anylere disse "Welcomer" så jeg selv kan vælge en at spille imod - Kan det passe, eller har jeg overset noget ?(

Er selv helt ny derinde - så har ikke så meget styr på det endnu. Måske er det kun "full-members" der kan invitere til spil.

Hvad er dit nick derinde - mit er Wizzard-Tweak. Du kan i hvert fald lave en nick søgning - og jeg vil da tro du også kan invitere mig..

• ...Ellers kan I vel også bare spille det på http://www.spil.tv2.dk :)

...Ellers kan I vel også bare spille det på http://www.spil.tv2.dk :)

Har ikke et TV2 login - men ud fra hvad jeg umiddelbart kan se - så er det to forskellige ting. Chessworld er korrespondence skak - og TV2 er vidst - igen så vidt jeg kan se - noget med at man skal spille lige nu og her.. ;)