Faldt lige over http://www.chessworld.net - Vi kunne jo lave et Tweak-Chess-Team - hvis altså der er nogen kvalificerede spillere.... ;).
Ellers kunne vi jo bare få et par "friendly-games" - Nogen der er friske...???
Faldt lige over http://www.chessworld.net - Vi kunne jo lave et Tweak-Chess-Team - hvis altså der er nogen kvalificerede spillere.... ;).
Ellers kunne vi jo bare få et par "friendly-games" - Nogen der er friske...???
Jeg er ikk ligefrem nogen hardcore chess-gamer, men kunne da godt tage et par spil eller 3
Har ikke spillet skak i 8½ år, så tror lige jeg springer over .. *G*
Men er lidt sejere til backgammon ..
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Har ikke spillet skak i 8½ år, så tror lige jeg springer over .. *G*
Men er lidt sejere til backgammon ..
Skak....nej vel !! Backgammon er OK, men foretrækker Trivial Pursuit, skønt der er en hel anden boldgade. En online-dyst blandt medlemmer siger man da aldrig nej tak til
jeg har da spillet noget.. men.. ja nok ikke på top plan :]
Ingen skak til mig...
Jeg er simpelthen så r*vdårlig til det spil, så det næsten er sørgeligt
Kender reglerene! men er sindsygt dårlig:)) så jeg melder pass
Tror det er 5 år siden jeg sidst har spillet skak, men vil da evt. godt være med til et spil eller 2 for sjov når jeg lige er kommet igang igen...
Hm. Jeg kan godt li skak. Fedt game, men lang tid siden jeg har spillet. Dog uden tvivl et af de bedste klassiske brætspil gennem tiden ...
Spillede 3D chess i går aftes ved en 2 tiden, og fik megaklø på lvl 2 af 10.. Jeg mener, jeg er bare møgdårlig til det.. Dur ikke til det der med at tænke fremad så meget, 5 træk, og så være så tålmodig.. Næ, lidt Mortal Kombat Deception Chess, det ved man hvad er (Archon til Commodore 64, anyone?)
jeg kender godt reglerne, men jeg er meget dårlig til det.
jeg syntes det er en godt spil, fordi det ikke har noget med held/uheld at gøre.
Skak er nok det mest balancerede og geniale spil der er lavet. (Selvfølgelig efter minestryger)
Desværre skal man være man også være genial for at spille
Kan da godt spille, men er ret elendig
er da fresh nok på en tweak dyst meen jeg er sq ikke superior til det
Hmmmm - havde nu troet der var flere skakspillere her på kanalen - men de fleste er vel kun til mega-volds-spil. Synes nu det er meget rart med lidt hjerne gymnastik ind imellem. Nå ja - så må jeg jo spille mod nogle andre - der er jo nok at tage af.....
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Hm. Jeg kan godt li skak. Fedt game, men lang tid siden jeg har spillet. Dog uden tvivl et af de bedste klassiske brætspil gennem tiden ...
100% enig... Skak er nu altså et af de bedste spil gennemtiden
QuoteHmmmm - havde nu troet der var flere skakspillere her på kanalen - men de fleste er vel kun til mega-volds-spil. Synes nu det er meget rart med lidt hjerne gymnastik ind imellem. Nå ja - så må jeg jo spille mod nogle andre - der er jo nok at tage af.....
- Er skam frisk, men hver gang jeg går ind på hjemmesiden starter det et spil direkte op med en modstander - En ny hver gang som ikke er online. Syntes ikke helt jeg kan anylere disse "Welcomer" så jeg selv kan vælge en at spille imod - Kan det passe, eller har jeg overset noget
Quote- Er skam frisk, men hver gang jeg går ind på hjemmesiden starter det et spil direkte op med en modstander - En ny hver gang som ikke er online. Syntes ikke helt jeg kan anylere disse "Welcomer" så jeg selv kan vælge en at spille imod - Kan det passe, eller har jeg overset noget
Er selv helt ny derinde - så har ikke så meget styr på det endnu. Måske er det kun "full-members" der kan invitere til spil.
Hvad er dit nick derinde - mit er Wizzard-Tweak. Du kan i hvert fald lave en nick søgning - og jeg vil da tro du også kan invitere mig..
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af WizzarD
Er selv helt ny derinde - så har ikke så meget styr på det endnu. Måske er det kun "full-members" der kan invitere til spil.
Hvad er dit nick derinde - mit er Wizzard-Tweak. Du kan i hvert fald lave en nick søgning - og jeg vil da tro du også kan invitere mig..
...Ellers kan I vel også bare spille det på http://www.spil.tv2.dk
Quote...Ellers kan I vel også bare spille det på http://www.spil.tv2.dk
Har ikke et TV2 login - men ud fra hvad jeg umiddelbart kan se - så er det to forskellige ting. Chessworld er korrespondence skak - og TV2 er vidst - igen så vidt jeg kan se - noget med at man skal spille lige nu og her..
klart nok så skal der sku spilles skak