antipriatgruppen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Her er hvad han skrev i aller første indlæg (som startede tråden)


    Ud fa det virker det ihf. på mig, som om det ikke er første gang.


    Ok. Den må jeg bøje mig for.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Til alt det andet du skriver, har jeg kun dette at tilføje - endnu en gang: Jeg undrer mig over den tvetydige "linie", som jeg lige pludselig oplever tweak.dk viser i denne tråd - ift. tidligere warez-tråde, hvor der er blevet slået hårdt ned på al snak om warez. Som jeg helt klart er enig i. Vi skal ikke, her på tweak.dk, stå som nogle der går ind for ulovligheder.


    Så hvis man rådgiver en person, der har begået ulovligheder, går man ind for ulovligheder? Går forsvarsadvokater ind for ulovligheder?


    Det er generelt nogle meget ubehagelige holdninger, du lufter her.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Tror ikke at der er nogen herinde der er uenige i at laver man noget ulovligt skal man have en straf.


    Men selv den værste forbryder har krav på en fair retsag hvor man har mulighed for at forsvare sig bedst muligt.


    Og at der bliver givet gode råd om hvordan han kan forsvare sig kan jeg ikke se noget forkasteligt i, og det er ikke uforeneligt med tweaks holdning til wares overhovedet.


    Nej, men vi er tilgengæld uenige om, at hvad der er lovligt. Eller ret og sagt burde være det.


    Bentzin: Se Matrix, så forstår du hvad jeg mener.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Tror ikke at der er nogen herinde der er uenige i at laver man noget ulovligt skal man have en straf.


    Men selv den værste forbryder har krav på en fair retsag hvor man har mulighed for at forsvare sig bedst muligt.


    Og at der bliver givet gode råd om hvordan han kan forsvare sig kan jeg ikke se noget forkasteligt i, og det er ikke uforeneligt med tweaks holdning til wares overhovedet.


    Enig