Har fundet ud af det ikke bestemt ikke er alle 3.6 ghz der er gode min ville nærmeste ikke oc 210 fsb og den går kold har prøvet at hakke min kingston ram 4300 ram op på 600 mhz now prob har prøvet at sættet mit nye pci x ati x800xt kort op på 600/600 now prob ( var det ikke tom som sagde man ikke kunne oc pci expresse ret meget syntes 100mhz er meget) men cpuen now way har snart prøvet alt hæve alt hvad der næsten kan gøre men nej den er bare træls...

P560
-
-
hvad for hardware har du i din maskine det ville sq hjælpe en del
-
Oprindeligt indlæg af white
Har fundet ud af det ikke bestemt ikke er alle 3.6 ghz der er gode min ville nærmeste ikke oc 210 fsb og den går kold har prøvet at hakke min kingston ram 4300 ram op på 600 mhz now prob har prøvet at sættet mit nye pci x ati x800xt kort op på 600/600 now prob ( var det ikke tom som sagde man ikke kunne oc pci expresse ret meget syntes 100mhz er meget) men cpuen now way har snart prøvet alt hæve alt hvad der næsten kan gøre men nejden er bare træls...
asus P5AD2-Premium 2*512 4300 ddr2 kingston
-
hvad har du af strømforsyning
-
Oprindeligt indlæg af ultima
hvad har du af strømforsyningstor nok 480 helt ny
-
du har jo nok også prøvet at hæve vcore. Har du opdateret bios der kunne være noget der måske.
-
Har fundet ud af det ikke bestemt ikke er alle 3.6 ghz der er gode min ville nærmeste ikke oc 210 fsb og den går kold har prøvet at hakke min kingston ram 4300 ram op på 600 mhz now prob har prøvet at sættet mit nye pci x ati x800xt kort op på 600/600 now prob ( var det ikke tom som sagde man ikke kunne oc pci expresse ret meget syntes 100mhz er meget) men cpuen now way har snart prøvet alt hæve alt hvad der næsten kan gøre men nejden er bare træls...
har næsten samme system - mine ram siger stop ved ca 640mhz
-
-
Oprindeligt indlæg af dkwolf
har næsten samme system - mine ram siger stop ved ca 640mhz
jeg kan snild hæve min ram til 600mhz ... og min ram kommer ikke over den 600 mhz nærmer 500mhz når jeg ville oc min cpu så jeg er sikker på det ikke er dem.... lige nu køre jeg standart 3.6 ghz og 600mhz på ramen uden problemer
-
Oprindeligt indlæg af ultima
du har jo nok også prøvet at hæve vcore. Har du opdateret bios der kunne være noget der måske.køre med 1008 version det skulle være den nyest har os prøvet at køre 14* med så kan den kun kom op på ca 3.4 ghz så det er det jo heller ikke meget ved :-/
-
hmm lyder som RAM probs...
og jo Tom ved ikke noget om PCI-E GFX
-
ups...
hvad har du sat Ram Div. til i bios? 400/533/600 ????
sat den til 533 også OC!!
-
Oprindeligt indlæg af C3PO
ups...hvad har du sat Ram Div. til i bios? 400/533/600 ????
sat den til 533 også OC!!
ja det har jeg prøvet... men det er jo mærkligt at når den køre 3.6 ghz så kan jeg jo snild sæt min ram op på 600 mhz altså 5300 ddr og den køre 100% og ikke går ned
-
Er der nogen som bruger msn som måske har lidt det samme system så ville jeg meget gerne snakke med jer..
Prøvede lige at køre med 14* og når den ryger over 245 i fbs ville den ikke starte op
-
Oprindeligt indlæg af C3PO
hmm lyder som RAM probs...og jo Tom ved ikke noget om PCI-E GFX
prøvede lige at bruge en ram stang af gangen og i forskele sokkler men uden held den ville bare ikke oc... den slukker for computer med det samme og så starter op igen og låser
3.36 er det højest ved fsb på 961 og fbs på 245
-
prøvede lige at bruge en ram stang af gangen og i forskele sokkler men uden held den ville bare ikke oc... den slukker for computer med det samme og så starter op igen og låser
3.36 er det højest ved fsb på 961 og fbs på 245
så nu er jeg ved at ha styr på denne cpu... nu har jeg fået den ned på ca 37 grander ved idel ved 4.0 ghz så det er meget godt
til alle som hjalp mig lidt skal i alle ha mange tak for hjælpen