Cascade FX55 OC DK 5 del

• Ikke ond, men retfærdig :D

Tidsfaktoren er en brist for alt for mange synes jeg efterhånden. Vi har næsten ingen tid til at benche, og hvis du skal til tam tam....går der åbentbart lidt inden de vilde resultater kommer :(

Oprindeligt indlæg af Happy^

Du er så ond :D

Hehe... Det er ret ondt :D

Sparker til ham mens han ligger ned :P

Men vi glæder os til at se resultater fra dig tom ;)

Også fra jer: Jacob Og Gomer

• Alle kneb gælder i krig og kærlighed :T

Lad os hellere vente på Toms resultater - Jeg glæder mig personligt rigtig meget til at se hvad et X800 kort kan under Toms lille cascade .. Den giver ordet "lille" en helt forkert betydning.. :boxed:

• Jeg er da nok klar over at det drejer som om hastigheden men derfor kan vi andre da godt være misundelige på at folk har råd til at bruge så mange penge på det 8o

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg er da nok klar over at det drejer som om hastigheden men derfor kan vi andre da godt være misundelige på at folk har råd til at bruge så mange penge på det 8o

Nemlig ;)

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    XTPE Da der er 520Mhz på coren.

:))

Oprindeligt indlæg af Happy^

Du er så ond :D

Happy^ nu kan jeg jo tage lidt godmodigt dril fra Jacob.

Jacob, er du foran?
    Så skal du have gang i LN2 for dette er med luft på grafik :boxed:

Oprindeligt indlæg af Tom Holck

Happy^ nu kan jeg jo tage lidt godmodigt dril fra Jacob.

Jacob, er du foran?
    Så skal du have gang i LN2 for dette er med luft på grafik :boxed:

Hmm - Hvad vil du have at jeg skal svare på det spørgsmål. Vi skal nok finde en måde at slå dig på. Læg lige mærke til at dette er første gang du er foran Brian og Jeg i 3D Bench i den tid Brian og jeg har benchet sammen :cheers:

.... Bortset fra det så er dit resultat.... SYGT! :boxed:

• Små 40K med luft på GFX 8o Kan du stadig ikke tage et screen ved 38XX Mhz når der nu er gået lidt tid hvor evt. kølepastaen har sat sig bedre ?(

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Små 40K med luft på GFX 8o Kan du stadig ikke tage et screen ved 38XX Mhz når der nu er gået lidt tid hvor evt. kølepastaen har sat sig bedre ?(

Har faktisk haft kølehovedet afmonteret et par gange.
    Der er et pladsproblem, kølehovedet er så stort, at det rager ind over 2 ramslot. Da jeg gerne skal have Rambooster i 4 slot (det længst væk fra CPU) betyder det, at der skal sidde ram i slot 1 og 2. DET ER DER EGENTLIG SLET IKKE PLADS TIL.

Det er bedre med ram i slot 3 og 4 og uden rambooster, men så bliver det S**de bundkort ustabilt..

Og der er et andet problem...På den anden side sidder AGP som bekendt. Grafikkortet er faktisk bøjet en lille smule allerede nu, hvad så når jeg skal have køleren monteret på grafik, med skruer, og bare noget isolering...

Sikken et problem... Løsningen bliver nok, at jeg prøver den lille Cascade på CPU, så er der fint plads, og så sætter den store på grafik.

Jeg er lidt tilbageholdende med at fyre volt at for et schreenshot på 38xx bundkortet kan ikke mere end 2.032 volt, det kunne ødelægge det eller det der er værre (FX55) Men den har været deropad ;)