Ikke ond, men retfærdig
Tidsfaktoren er en brist for alt for mange synes jeg efterhånden. Vi har næsten ingen tid til at benche, og hvis du skal til tam tam....går der åbentbart lidt inden de vilde resultater kommer
Ikke ond, men retfærdig
Tidsfaktoren er en brist for alt for mange synes jeg efterhånden. Vi har næsten ingen tid til at benche, og hvis du skal til tam tam....går der åbentbart lidt inden de vilde resultater kommer
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Du er så ond
Hehe... Det er ret ondt
Sparker til ham mens han ligger ned
Men vi glæder os til at se resultater fra dig tom
Også fra jer: Jacob Og Gomer
Alle kneb gælder i krig og kærlighed
Lad os hellere vente på Toms resultater - Jeg glæder mig personligt rigtig meget til at se hvad et X800 kort kan under Toms lille cascade .. Den giver ordet "lille" en helt forkert betydning..
Rart at se at der sker noget!
Er det ligesom når min mor kalder mig en lille skat?
Giv den gas - Jacob, Brian og Tom that is
Jeg er da nok klar over at det drejer som om hastigheden men derfor kan vi andre da godt være misundelige på at folk har råd til at bruge så mange penge på det
Husk lige feedback til mig Tom.
Pejs du skal da kunne komme ned på 29 sek. SuperPI med 3108Mhz.....eller!¨?
TimberWolf.....??
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Jeg er da nok klar over at det drejer som om hastigheden men derfor kan vi andre da godt være misundelige på at folk har råd til at bruge så mange penge på det
Nemlig
QuoteOprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Husk lige feedback til mig Tom.
Det gik jo nemt Brian:
QuoteOprindeligt indlæg af Tom Holck
Det gik jo nemt Brian:
XT @ XT PE? eller?
Jeg er ikke inde i det
XTPE Da der er 520Mhz på coren.
QuoteOprindeligt indlæg af Jacob Hansen
XTPE Da der er 520Mhz på coren.
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Du er så ond
Happy^ nu kan jeg jo tage lidt godmodigt dril fra Jacob.
Jacob, er du foran?
Så skal du have gang i LN2 for dette er med luft på grafik
Er du da vildt og sindsyg mand?!
Hvis der er nogle der har glemt hvordan den ser ud.
Jeg er ikke ved at pynte op til jul! Billererne er taget for præcis 13 måneder siden
Det er 2 stk 15" kompressorer 1 trin med R507 og 2 trin med R1150
Hovedet er et modificeret prommy-hoved.
temperatur -112 c
QuoteOprindeligt indlæg af Tom Holck
Happy^ nu kan jeg jo tage lidt godmodigt dril fra Jacob.
Jacob, er du foran?
Så skal du have gang i LN2 for dette er med luft på grafik
Hmm - Hvad vil du have at jeg skal svare på det spørgsmål. Vi skal nok finde en måde at slå dig på. Læg lige mærke til at dette er første gang du er foran Brian og Jeg i 3D Bench i den tid Brian og jeg har benchet sammen
.... Bortset fra det så er dit resultat.... SYGT!
Små 40K med luft på GFX Kan du stadig ikke tage et screen ved 38XX Mhz når der nu er gået lidt tid hvor evt. kølepastaen har sat sig bedre
Tom Holck
*** Dual-Cascade**
3DMark2001 39726 (luft)= SuperPI 22 = Pifast 33.96
Nej det duer jeg ikke til!
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Små 40K med luft på GFXKan du stadig ikke tage et screen ved 38XX Mhz når der nu er gået lidt tid hvor evt. kølepastaen har sat sig bedre
Har faktisk haft kølehovedet afmonteret et par gange.
Der er et pladsproblem, kølehovedet er så stort, at det rager ind over 2 ramslot. Da jeg gerne skal have Rambooster i 4 slot (det længst væk fra CPU) betyder det, at der skal sidde ram i slot 1 og 2. DET ER DER EGENTLIG SLET IKKE PLADS TIL.
Det er bedre med ram i slot 3 og 4 og uden rambooster, men så bliver det S**de bundkort ustabilt..
Og der er et andet problem...På den anden side sidder AGP som bekendt. Grafikkortet er faktisk bøjet en lille smule allerede nu, hvad så når jeg skal have køleren monteret på grafik, med skruer, og bare noget isolering...
Sikken et problem... Løsningen bliver nok, at jeg prøver den lille Cascade på CPU, så er der fint plads, og så sætter den store på grafik.
Jeg er lidt tilbageholdende med at fyre volt at for et schreenshot på 38xx bundkortet kan ikke mere end 2.032 volt, det kunne ødelægge det eller det der er værre (FX55) Men den har været deropad