QuoteSå rolig mu "Wizz" - Pas på blodtrykket
Den her såkaldte konkurrence døde allerede inden den startede. Total tyndt grundlag og koncept, som virkelig viser, hvor lidt der roterer den rigtige vej. Ærgrer mig stadig over at jeg meldte mig. For hold da helt ferie en gang børnehaveskrål og rygklapperi der er ind i mellem. Samtidig med at den slet ikke "holder" nogen steder. Da den anden "stemmetråd" efter hånden er glemt og borte + at nogle af dem der meldte sig ikke er med - eller er med men man kan ikke stemme på dem
![]()
Dælme godt gennemtænkt.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/26.gif]
Tjah - så er den gamle tilbage fra varmen.
Velkommen tilbage Besse. Jeg er skam heeelt rolig - bare træt af at diverse tåber absolut skal spille op - bare fordi man tillader sig at påpege et par groteskheder og samtidig tør have en mening. Du har da helt ret i at man nok bare burde sætte tråden og diverse "kloge" hoveder på ignorer.
Havde du forresten en god ferie...????
TIL: Grillrotten - puuuuuuuhaa - det kunne du sgu ikke være bekendt - fandeme en grim film der lige kørte på min indre skærm der - bvaaadddddddrrrrrr....