Hvem har Tweak's fedeste signatur?! [KONKURRENCEN - SKRIV I DETTE EMNE]

Så rolig mu "Wizz" - Pas på blodtrykket ;) Den her såkaldte konkurrence døde allerede inden den startede. Total tyndt grundlag og koncept, som virkelig viser, hvor lidt der roterer den rigtige vej. Ærgrer mig stadig over at jeg meldte mig. For hold da helt ferie en gang børnehaveskrål og rygklapperi der er ind i mellem. Samtidig med at den slet ikke "holder" nogen steder. Da den anden "stemmetråd" efter hånden er glemt og borte + at nogle af dem der meldte sig ikke er med - eller er med men man kan ikke stemme på dem :crazyeyes:
    Dælme godt gennemtænkt.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/26.gif
    Tjah - så er den gamle tilbage fra varmen. :(

Velkommen tilbage Besse. Jeg er skam heeelt rolig - bare træt af at diverse tåber absolut skal spille op - bare fordi man tillader sig at påpege et par groteskheder og samtidig tør have en mening. Du har da helt ret i at man nok bare burde sætte tråden og diverse "kloge" hoveder på ignorer.

Havde du forresten en god ferie...????

TIL: Grillrotten - puuuuuuuhaa - det kunne du sgu ikke være bekendt - fandeme en grim film der lige kørte på min indre skærm der - bvaaadddddddrrrrrr.... ;)

Selfølgelig har du ret til din egen mening, skal ingen fratage dig. Men når det gang på gang er på andres bekostning, så bliver det lidt trættende at kigge på i længden.
    Tag din mor i hånden og gå ned og køb nogle Fluanxol, så skal det nok gå alt sammen.

Kom lige med en brækspand - Du er fandeme da for lam at høre på. Skal vi alle sammen sætte os ned i en pædagogisk rundkreds og spise tudekiks - for at gøre dig tilfreds.

"på andres bekostning! - gudfader i skuret - jeg tillader mig at mene at denne såkaldte konkurrence ikke er videre gennemtænkt - at den så også er plat gør sgu ikke sagen bedre. Mon ikke det er dig der har brug for din mor - til at følge dig ud i sandkassen...

End of story - du er for plat at bruge mere blæk på.. :roller:

• Tænker nu ikke så meget på konkurrencen da den er ringe nok i sig selv. Mere på at der ikke kommer andet en lort ud af din mund.. Og at gøre grin med folks nicks :)) c'mon det kan selv min lillesøster gøre bedre lars krimi.

Nåh nok om det og tilbage til hl2

• Til det sidste ka' jeg kun samtykke - denne såkaldte "konkurrence" er et tydeligt bevis på - hvor plat og useriøst sådanne uigennemtænkte ting kan være. Virker også som om en del af dem, der udtaler sig i denne tråd, har svært ved at se ud over deres egen næsetip.
    Heller ikke flere kommentarer herfra !

Jeps - jeg havde en dejlig ferie - men jeg sidder s.. og småfryser lige nu. :rolleyes: Der er edder m.... koldt herhjemme. :(