jeg sidder og tænker på at købe nyt mobo og cpu så ville bar lige hører hva for en i synes der er lettest at oc
-
-
Oprindeligt indlæg af telefon-Karsten
jeg sidder og tænker på at købe nyt mobo og cpu så ville bar lige hører hva for en i synes der er lettest at ocLettest at OC???
Du vil vel have den der yder bedst??
-
ja
-
Tja jeg vil sige en 3.4 fordi den kan clockes højre op, og derved også yder mest... Men den bliver nok også hurtigere varm end en 3.0. Men jeg synes ikke du skal bruge penge på en 3.0... en 3.4 koster jo ikke så meget mere ?
-
-
Er det AMD64 og P4 3.0 eller 3.4?? Eller mener du A64 3000+ 3400+ og 4000+???
-
hmm... kan prøve at se om jeg kan forklare det...
Han mener at han ville ha et nyt system (mobo og cpu)...han vil derfor vide hvad der kan overclockes nemest/mest=hva får han mest ud af... han vil ikke overclocke extremt bare lidt (500mhz i think)....
Han havde så tænkt sig at købe enten en Athlon 64 3000+ eller en
Athlon 64 3400+ og så ville han vide hva han ku få mest ud af...!Jeg nævnte Athlon 64 4000+ fordi jeg ik ku' la' vær'
-
fidnes der ern 3400+ ?
anyway...i skal sørge for at få en winchester model.....dvs 90nm.....de kan clockes ca det samme, men 3200+ og 3500+ har bare højere multiplier....ydelsesmæssigt er det ikke den vilde forskel, men det ser da blæret ud at køre 3ghz istedet for 2,6 ........jeg ville nok tage 3000+ til knapt 1300kr.....oc fra 1800 til 2600 er en pæn % del
-
fidnes der ern 3400+ ?
Hvis det du prøvet at skrive er : Findes der en 3400+
Så ja -
en 3.0 er langt bedre end 3.4 ved moderat oc, da man kan kører ved en højere fsb, og derved få bedre ramperformance ganske "gratis" -forudsætter gode ram naturligvis.
AMD yder ofte bedre end Intel i forhold til pris..
Er du forvirret, det er ikke let, at besvarer spørgsmålet.