Hvorfor hader i Bush ?

CNN har humor, bush gjort til grin
-
-
Oprindeligt indlæg af tox
Hvorfor hader i Bush ?Det var da det dummeste spørgsmål nord for rom ! ...
Han gør ALT forkert ... se bare, han angriber lande fordi at de har atomvåben, imens han selv har både små og store atomvåben...
Han prøver at styre verden, men han kan ikke en gang styre sit eget land, der er snart ikke noget sted i verden der er SÅ stor forskel på befolkningsgrupperne. Og infrastrukturen i de fleste stater SUX så meget at man tror ikke sine egne ører når man hører det! ...
syns usa skal have en præsident der kigger ind ad for at prøve at rejse deres eget land i stedet for at rejse andre.
eller som alle gamle mennesker siger
Fej for din egen før før du fejer for andre's. !
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
Det var da det dummeste spørgsmål nord for rom ! ...
Han gør ALT forkert ... se bare, han angriber lande fordi at de har atomvåben, imens han selv har både små og store atomvåben...
Han prøver at styre verden, men han kan ikke en gang styre sit eget land, der er snart ikke noget sted i verden der er SÅ stor forskel på befolkningsgrupperne. Og infrastrukturen i de fleste stater SUX så meget at man tror ikke sine egne ører når man hører det! ...
syns usa skal have en præsident der kigger ind ad for at prøve at rejse deres eget land i stedet for at rejse andre.
eller som alle gamle mennesker siger
Fej for din egen før før du fejer for andre's. !
Ja hvis han ikke var gået ind i Irak så tør jeg slet ikke tænke på USA's overlevelse
Han har stoppet terror og Irakerne er glade for Bush, han har sku ikke gjort noget forkert, men blot det rigtige. At bekæmpe Terror
At han tænker meget på sig selv ville andre også havde gjort, og at han selv har A-våben er bare en god beskyttelse for USA's regering, men det hjælper jo ikke noget hvis de terrorister sprænger det i stykker like World trade center.
Fej for din egen dør før du fejer for andre's. !
Det er netop det han gør ved at gå modangreb imod al-Quada
eller hvordan det staves.
-
Hvis Bush ikke sad ved magten havde vi allerede stamcelle forskning i fuld sving - men nej den uvidende (og meget religiøse) dørkarm sætter en stopper for det. Hvis en kvinde bliver voldtaget og derefter gravid må hun ikke få en abort! Hvad er det for noget?!
Iøvrigt så har han formået at bringe underskud i ting INGEN anden præsident har formået.
Han er en idiot - er der mere i det?
-
Oprindeligt indlæg af Recon_99
Hvis Bush ikke sad ved magten havde vi allerede stamcelle forskning i fuld sving - men nej den uvidende (og meget religiøse) dørkarm sætter en stopper for det. Hvis en kvinde bliver voldtaget og derefter gravid må hun ikke få en abort! Hvad er det for noget?!Iøvrigt så har han formået at bringe underskud i ting INGEN anden præsident har formået.
Han er en idiot - er der mere i det?
jeg havde gjort det samme som Bush, brugt penge hvor det var nødvendigt, nemlig på våben. først og fremmest sikkerhed, du synes han er en idiot og det er din mening. Fint nok. er der mere i det ?
-
jeg havde gjort det samme som Bush, brugt penge hvor det var nødvendigt, nemlig på våben. først og fremmest sikkerhed, du synes han er en idiot og det er din mening. Fint nok. er der mere i det ?
Tror helt ærligt du er kommet på en meget svær, hvis ikke umulig, opgave hvis du virkelig har tænkt dig at prøve på at overbevise os om at Bush var/er en kanon præsident...
Men du er da velkommen til at ytre dine meninger om ham, positive som negative... Men... Det er dumt at forvente at folk er enige med dig... -
Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH
Tror helt ærligt du er kommet på en meget svær, hvis ikke umulig, opgave hvis du virkelig har tænkt dig at prøve på at overbevise os om at Bush var/er en kanon præsident...
Men du er da velkommen til at ytre dine meninger om ham, positive som negative... Men... Det er dumt at forvente at folk er enige med dig...Bare rolig, det regner jeg skam heller ikke med folk er. Men der er faktisk andre mennesker som kan se meningen i det jeg skriver :).
-
Bare rolig, det regner jeg skam heller ikke med folk er. Men der er faktisk andre mennesker som kan se meningen i det jeg skriver :).
Ellers sympatiserer de bare med dig.
-
Men du er da velkommen til at ytre dine meninger om ham, positive som negative... Men... Det er dumt at forvente at folk er enige med dig...Om Bush er god eller ej, det er jo fuldstændig op til den enkelte ! Det er en smagssag !
Han vil vel bare vide hvad der ligger til grund for at i ikke kan li' Bush ....
-
Bare rolig, det regner jeg skam heller ikke med folk er. Men der er faktisk andre mennesker som kan se meningen i det jeg skriver :).
Ja, det er der jo selvfølgelig... Bush vandt jo ikke valget uden grund
Du kan foresten læse lidt om hvad folk synes om Bush/Kerry, i den her tråd: http://tweak.dk/forum/thread.p…ight=&hilightuser=&page=1 ... Har selv slet ikke kommenteret det amerikanske valg, da jeg selv ikke mener at jeg har sat mig selv nok ind i tingene til at kunne gøre det...
Dog kan jeg fornemme at der på Tweak.dk nok er flertal for Kerry...
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
Eller også kan de bare se meningen i at han blev valgt til præsident igen. Irakkerne kan lide ham fordi han stopper terrorismen i verdenen, men det åbenbart kun mig der kan se det. gogo Danmark ;)..
Igen vinder antallet af "folk" som synes en mening og, når der er flere om den samme mening vinder den mening. damn det er fucked up. -
Oprindeligt indlæg af Alaza
Jeg synes skam også Bush er en god præsident.. Der var jo en grund til at han blev valgt igen..
Hvis han virkelig var SÅ dårlig, så var han jo nok ikke blevet valgt.
Jeg synes han gjorde det rigtige dengang med Irak.. Hvem ville ikke forsvare sig land? Han havde magten til det, og han gjorde det rigtige - igen er det bare min mening, og efter som det er et frit land, så har jeg lov til at have den mening.
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
Om Bush er god eller ej, det er jo fuldstændig op til den enkelte ! Det er en smagssag !
Han vil vel bare vide hvad der ligger til grund for at i ikke kan li' Bush ....
Det var så ikke meningen at det skulle forstås at jeg er imod Bush... Som i det indlæg jeg lige har skrevet før, så synes jeg ikke selv at jeg har indsigt nok i politikken til at kunne udtale mig om det...
-
Jeg synes skam også Bush er en god præsident.. Der var jo en grund til at han blev valgt igen..
Hvis han virkelig var SÅ dårlig, så var han jo nok ikke blevet valgt.
Jeg synes han gjorde det rigtige dengang med Irak.. Hvem ville ikke forsvare sig land? Han havde magten til det, og han gjorde det rigtige - igen er det bare min mening, og efter som det er et frit land, så har jeg lov til at have den mening.
Lige hva jeg havde brug for at høre
-
Det var så ikke meningen at det skulle forstås at jeg er imod Bush... Som i det indlæg jeg lige har skrevet før, så synes jeg ikke selv at jeg har indsigt nok i politikken til at kunne udtale mig om det...
Jamen så synes jeg da du skulle lade være med det..
Han prøver jo bare at føre en diskution med jer om hvorvidt i synes Bush er en god præsident eller ej - han prøver ikke at få jer overtalt til at sige "wow, Bush er virkelig en hamrende god præsident !".
-
Derfor jeg præcist linkede til en side hvor lige netop dette emne var blevet debateret...
-
Jeg synes skam også Bush er en god præsident.. Der var jo en grund til at han blev valgt igen..Hvis han virkelig var SÅ dårlig, så var han jo nok ikke blevet valgt.
Jeg er ikke i tvivl om, at det var godt Bush gik ind i Irak, han har bare gjort det på den forkerte måde ..
At fylde folk med løgn holder ikke, og stadig 18 måneder efter krigen er forbi, er der stadig store problemer i Irak .. Det er som om han ikke går helt ind for det ..
På samme tid er mange ting virkelig "skudt i sænk" i USA .. De rige får skattelettelser, den frihed som amerikanere er så glade for, bliver mindre og mindre - her tænker jeg bl.a. på abort - og det virker mere og mere forkert at blande kirke og stat som der bliver gjort nu ..
Deres økonomiske situation bliver værre og værre og dollar'en bliver ved med at falde ..
USA er lige nu et delt land, og formår Bush ikke at samle det, ser det endnu værre ud .. Det bliver nok ikke Kerry der overta'r om 4 år, og det er måske også godt det samme, for han kunne ikke fange folk på den rigtige måde .. Kan så kun håbe på, at demokraterne kan finde en "ny" Clinton, som virkelig taler til folk, og som vil være i stand til at få ryddet op i mange ting ..
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Jeg er ikke i tvivl om, at det var godt Bush gik ind i Irak, han har bare gjort det på den forkerte måde ..
At fylde folk med løgn holder ikke, og stadig 18 måneder efter krigen er forbi, er der stadig store problemer i Irak .. Det er som om han ikke går helt ind for det ..
På samme tid er mange ting virkelig "skudt i sænk" i USA .. De rige får skattelettelser, den frihed som amerikanere er så glade for, bliver mindre og mindre - her tænker jeg bl.a. på abort - og det virker mere og mere forkert at blande kirke og stat som der bliver gjort nu ..
Deres økonomiske situation bliver værre og værre og dollar'en bliver ved med at falde ..
USA er lige nu et delt land, og formår Bush ikke at samle det, ser det endnu værre ud .. Det bliver nok ikke Kerry der overta'r om 4 år, og det er måske også godt det samme, for han kunne ikke fange folk på den rigtige måde .. Kan så kun håbe på, at demokraterne kan finde en "ny" Clinton, som virkelig taler til folk, og som vil være i stand til at få ryddet op i mange ting ..
Den perfekte præsident findes ikke
Det ved vi alle vist
Men var det ikke efter at euroen kom at dollaren begyndte at falde? Eller også var det 11. september.. Kan ikke huske det.
Ja, USA har et underskud på 2400 millader pt. - en pæn slat må man sige.
Vi er i hvertfald begge enige om at Clinton var en hamrende god præsident
-
Den perfekte præsident findes ikkeDet ved vi alle vist
Men var det ikke efter at euroen kom at dollaren begyndte at falde? Eller også var det 11. september.. Kan ikke huske det.
Ja, USA har et underskud på 2400 millader pt. - en pæn slat må man sige.
Vi er i hvertfald begge enige om at Clinton var en hamrende god præsident
Desværre findes den perfekte præsident ikke .. Men OK, vi kan jo heller ikke få den perfekte statsminister *G*
Om det var efter euro'en eller 11. september er egentlig ligemeget, hvis USA vil blive ved med at være den supermagt de gang på gang selv udråber sig til at være, så må de tage sig sammen .. Når det kommer til økonomisk vækst ligger Kina på 8-9% om året, godt nok har de lige hævet renten, men fortsætter de med den fart, går der ikke mere end et år eller to før de overhaler England, og bliver den udvikling ved, ender de som den økonomiske supermagt ..
Clinton var en hamrende god præsident .. Han havde et godt forhold til både amerikanere og store dele af verden .. Og har gjort mange gode ting .. Desværre bliver det nok svært at finde en af hans kaliber ..
Mht. Bush .. Det jeg slet ikke kan klare, er den måde han optræder på .. Er godt klar over det er styret af medierne, men det er ikke et godt billede ..
-
http://chrisevans3d.com/files/iq.htm
Alle stater med en gennemsnitlig IQ på 100 eller lavere har stemt på Bush.
Undtagen 2 stater har under 100 i IQ der har stemt på Kerry.