heysa folks!
kunne godt lige tænke mig at vide om her er nogen brugere på tweak.dk som samlede og spillede på magickort.
heysa folks!
kunne godt lige tænke mig at vide om her er nogen brugere på tweak.dk som samlede og spillede på magickort.
Jeg har spillet, men spiller slet ikke mere. Jeg har dog stadig alle mine tusind kort, samt et deck der engang var ret mange penge værd, og et par dobbeltlande samt andre rares. Vil du købe?
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Jeg har spillet, men spiller slet ikke mere. Jeg har dog stadig alle mine tusind kort, samt et deck der engang var ret mange penge værd, og et par dobbeltlande samt andre rares. Vil du købe?
tjaa... hvad har du f.eks.?
EDIT: kan du ik sende en PM til mig med din mail? så kan vi snakke om det over messenger.
QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY
heysa folks!
har nogle kort fra sidste år. intrasseret i at købe så send en pm så kan jeg fortelle hvad jeg har
har bl.a
2xblistering firecat
1.silvos
og andre kort!!!
Har samlet og spillet lidt....
Men det var i 4-5. klasse, så der var det mere fordi kortene var flotte man byttede dem :]
Alle mine kort er dog solgt nu...
QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY
tjaa... hvad har du f.eks.?
EDIT: kan du ik sende en PM til mig med din mail? så kan vi snakke om det over messenger.
PM sendt.
Haha har aldrig fattet det spil, dengang jeg gik i 5 tog jeg de "stores" kort
jeg har også en 100 kort der ligger og samler støv
Jeg har en masse kort og også en del rares.... Vil du købe nogen af dem... skal nok smide en liste hvis du ønsker det!
har os engang samlet på dem... fik stjålet en "sarrah angle" + "shiva dragon" ret neder... har dog computer spillet liggende
QuoteOprindeligt indlæg af CoolCashCarl
har os engang samlet på dem... fik stjålet en "sarrah angle" + "shiva dragon" ret neder... har dog computer spillet liggende
Det hed det vist ikke lige just, men deromkring .. Begge kort er iøvrigt ikke specielt überrare, så det var vel begrænset hvor meget du mistede. Men røv anyway ..
damn, det spillede vi engang hver dag i skolen, var vildt sjovt.. har ingen af mine kort eller deck mere
Har stadigvæk alle mine magic kort, men får ikke rigtig spillet så meget mere. Men min samling skal ikke sælges, har flere 100% komplette serier,
Nogle der har en "Sol Ring" de vil af med?
eller evt. en "mox"?
Hehe jeg har en sol ring.. og mange andre kort
Dog ikke en mox
QuoteOprindeligt indlæg af Darth Cartman
Nogle der har en "Sol Ring" de vil af med?
eller evt. en "mox"?
chro mox (tror jeg den hedder) den der står til 150-200 fra miodin hos faraos. kender en der har den send en pm hvis det er