Hvordan får man tyggegumme af en t-shirt? (don't ask!)

Tyggegummi på tøj
-
-
Smid T-shirten i fryseren natten over... Næste dag skulle det være lige til at pille af..
-
Konc. H2SO4
-
Oprindeligt indlæg af Slammand
Konc. H2SO4Han skulle fjerne tyggegummiet ikke trøjen
-
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Smid T-shirten i fryseren natten over... Næste dag skulle det være lige til at pille af..Det prøver jeg!
-
må man spørge om hvordan det er kommet på
-
Renseben(t)zin [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/dance_2.gif] - sku' også kunne klare det.
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
Renseben(t)zin [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/dance_2.gif] - sku' også kunne klare det.Uden at skade trøjen?
-
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
må man spørge om hvordan det er kommet på
Jeg gentager.. dont ask... -
Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
Uden at skade trøjen?
Tror jeg næppe.. Vil nok skade de evt. farver på trøjen..
Prøv fryseren først..
Det virker...
Har selv prøvet.. -
Hvis man nu søger på Google... sorry
Her er også lidt tips:
Tyggegummi, der sidder rigtigt godt fast på tøjet, kan du godt få af, hvis du dypper pletten i hvid vinegar eller eddike, og gnider det mod hinanden.
Læg en pose med is på pletten, så den bliver hård. Eller læg tøjet i fryseren. Skrab mest muligt væk af pletten. Læg en tot vat med benzin under pletten. Lad pletten blive blød igen og gnid derefter forsigtigt med benzin på selve pletten.
-
Holder med Bubbi - Har også hørt den om fryseren masser af gange, samt erfaret at det hjælper
Du kan dog ikke være HELT sikker! -
bliver den ikke bare hård efter at have været i fryseren, og klistrer den ik stadig så ?
-
Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
Jeg gentager.. dont ask...man er vel ikke faldet i søvn med tuggegummi i munden?
-
Oprindeligt indlæg af Patrick S
bliver den ikke bare hård efter at have været i fryseren, og klistrer den ik stadig så ?Nej
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
man er vel ikke faldet i søvn med tuggegummi i munden?
haha tror også det er noget i den stil...
Ps. Den med fryseren virker, har prøvet den
-
Tjaa kig i pletguiden:
http://www.forbrug.dk/familie/husholdning/pletguide/QuoteVasketøj
Læg en pose med is på pletten, så den bliver hård. Eller læg tøjet i fryseren. Skrab mest muligt væk af pletten. Læg en tot vat med benzin under pletten. Lad pletten blive blød igen og gnid derefter forsigtigt med benzin på selve pletten. -
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
man er vel ikke faldet i søvn med tuggegummi i munden?
-
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Smid T-shirten i fryseren natten over... Næste dag skulle det være lige til at pille af..yup, det gjorde jeg ihvertfald, og det virkede fint, var lige til at "knække" af dagen efter
jeg satte mig på en stykke godt gennem gnaskede tyggegummi, min lille kusine havde lagt i sofaen, hehe
-
Bum bum bum .. jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvordan det er havnet der, om det så er pinligt eller ej. Ud med det, du bragte det selv på bane ved at spørge om hjælp til at fjerne det igen.