Musicstyle :D

  • Dream Dance cd'erne er fede mok, de komemr bare for sent, og ikke tit nok :( de har ellers min smag.... Scooter er også cool! men altså kan da høre stortset alt, synes bare ikke om når der bliver "råbt" ind i en mikrofon med en dyb stemme, det er ikke mig, dermed ikke sagt at det ikke er musik, bare at det ikke er min stil. Men som sagt Dream Dance cd'erne, Scooter, Eurodance, dance alt i den genre er fedt nok, men når der bare er et beat som kører i lang tid mener det hedder "tribal?" er ikke sikker det er kedeligt, der skal variation i... og så self. det musik jeg selv laver! :P

  • afstemmingen er svagt biased.. hehe, tøse techo. Men synes sgu det er fair nok :)


    Er selv til død :evil: , true metal, classic rock, speed/power metal samt goth metal.


    Jeg er fantastisk uenig i bentzin, men manden har jo ret til at mene det han mener - bare så længe han ikke antager, at hans mening, er den eneste/mest korrekte anskuelse af metal-variationerne. 8o


    Bands på min playlister lige pt kan nævnes et par få:
    [list=]
    [*]Tristania
    [*]Withering Surface
    [*]Satyricon
    [*]Samael
    [*]Rob Zombie
    [*]Nightwish
    [*]Motorhead
    [*]Children of Bodom
    [*]Cannibal Corpse
    [/list=]


    Jeg stemte Rock og Andet (Andet er jo død selvf!)

  • Har stemt på rock da heavy ikke var der! jeg forbinder rock med linkin park og limp pizkit og det er abselut ikke mig! er mere til det tunge;)


    Men har en meget Forskelig musiksmag! Alt andet end Dance/techno og rap kun lige eminem hans første cd den var OK! :)