CS Vs. CS:S

• Det tror jeg simpelthen ikke de gør. Folk har jo betalt for deres spil i den tro at der ikke vil være yderligere udgifter. At sætte betaling på Steam ville være snotdumt fra Valve's side.

Hvis man kigger på steam's statistik over de mest spillede mods, er der stadig over 10 gange flere som spiller 1.6 end Source. (Der er endda flere som spiller Condition Zero :D). Men ja det ændrer sig nok en del når HL2 udkommer.

• Så vidt jeg ved må de ikke gøre det i forhold til de handels betingelser spillene er solgt under.

Hvis det skal gøres kan de gøre det med nye spil i fremtiden og kun dem.

De spil der er ude nu må de ikke gøre det ved. De må heller ikke gøre det umuligt at spille dem ved at tage penge for steam den vej.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• er enig i at source kommer tila t overtage stile og roligt, men den mangler jo en del mht maps osv...og ikke sikekrt gameplaye r blevet bedre...men bruges det kun til cpl osv så vil den helt automatisk blive det man satser på....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Tror det kommer til at overtage på et tidspunkt.. Men, jeg er ret sikker på der går et pænt stykke tid.

Jeg er også sikker på, at det storset er de samme klaner der vil dominere, til gengæld tror jeg der kommer mange udskiftninger på holdet.. Tror der er mange pro gamere der stopper - og der kommer nye til 8)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Efter min mening tror jeg aldrig nogen sinde CS : S ville overtage det gamle "cs". Og folk som siger at CS : S er næsten det samme , med undtagelse af grafik er meget galt på den. Hitboxes er totalt anderledes i CS : S og cs er KUN gameplay , det er det folk går efter , ikke grafik. Så hvis CS : S overtager (hvilket det ikke gør :D) så tror jeg at mindst 40-50% af dem der spiller nu kommer til at savne det hurtige gameplay som var i 1.6 og helt dropper cs. :) ja det var så min mening =)

AMD 64 3200+ (VENICE!)
    Asus A8V
    2 x 512 Crucial Ballistix
    Geforce 6600GT
    Aspire 550W

Ms 3.0
    Internet Navigator Specielt Edition
    QcK

Rettet en gang, sidst af fraxz ().

Oprindeligt indlæg af fraxz
    Efter min mening tror jeg aldrig nogen sinde CS : S ville overtage det gamle "cs". Og folk som siger at CS : S er næsten det samme , med undtagelse af grafik er meget galt på den. Hitboxes er totalt anderledes i CS : S og cs er KUN gameplay , det er det folk går efter , ikke grafik. Så hvis CS : S overtager (hvilket det ikke gør :D) så tror jeg at mindst 40-50% af dem der spiller nu kommer til at savne det hurtige gameplay som var i 1.6 og helt dropper cs. :) ja det var så min mening =)

Hitboxene er jo en bug i CS: S. Og hvorfor skulle man droppe CS: S fordi det har bedre grafik end CS?

CS = gameplay

CS: S = gameplay OG god grafik

Hvorfor så vælge CS? Fordi det har dårlig grafik? Det lyder sku lidt dumt helt ærligt.

• Fordi det går hurtigere evt? folk vil gerne ha lidt fart i spillene? Og som du siger er "hitboxene" en bug ja , men hvornår blir de fixet? Valve er ik lige kendt for at være "bug" fixere vel? 1.6 er endelig ved at være tømt fra de værste bugs så hvorfor efter alt besværet lukke det ned og starte forfra? jeres små drømme om at CS : S vil overtage gir _ingen_ mening

AMD 64 3200+ (VENICE!)
    Asus A8V
    2 x 512 Crucial Ballistix
    Geforce 6600GT
    Aspire 550W

Ms 3.0
    Internet Navigator Specielt Edition
    QcK

• Recon_99, de fleste vil hellere have det simpelt, der er en grund til at mange der spiller Quake, Painkiller osv har legoklodsegrafik. Hvis alle gik over til CS:S, vil dem med mindre gode computere ikke have en chance.

· Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

Oprindeligt indlæg af fraxz
    Fordi det går hurtigere evt? folk vil gerne ha lidt fart i spillene? Og som du siger er "hitboxene" en bug ja , men hvornår blir de fixet? Valve er ik lige kendt for at være "bug" fixere vel? 1.6 er endelig ved at være tømt fra de værste bugs så hvorfor efter alt besværet lukke det ned og starte forfra? jeres små drømme om at CS : S vil overtage gir _ingen_ mening

Blablabla .. prøv at få lidt dokumentation på dine utallige postulater, istedet for at lukke det ene ud efter det andet. :roller:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af noxerN
    Recon_99, de fleste vil hellere have det simpelt, der er en grund til at mange der spiller Quake, Painkiller osv har legoklodsegrafik. Hvis alle gik over til CS:S, vil dem med mindre gode computere ikke have en chance.

Synes du Painkiller har legoklods grafik? :boxed: Iøvrigt gør Painkiller også brug af Havoc physics enginen - fedt resultat!

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Synes du Painkiller har legoklods grafik? :boxed: Iøvrigt gør Painkiller også brug af Havoc physics enginen - fedt resultat!

Ikke som standard, men hardcore gamers, de gider ikke gå rundt og se på diverse detajler. De vil have størst mulig framerate.

· Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

Ikke som standard, men hardcore gamers, de gider ikke gå rundt og se på diverse detajler. De vil have størst mulig framerate.

Siger du at et spils gameplay ikke kan være simpelt selvom det har god grafik? Jeg synes da bare at det er fedt når der kommer god grafik til et godt gameplay. Og hvis du har problemer med frameraten, hvad så med at skru lidt ned for de detaljer? Grafikken kan ikke blive dårligere end CS's uanset hvad ;)

Hardcore gamers er ikke ligeglade med detaljer. Deres spilvalg går ud fra hvad de er gode til at spille og at de kan lide spillet. Fatality spiller f.eks. ikke CS fordi han ikke bryder sig om at det er holdbaseret.

Det kommer da helt an på hvad du definerer en hardcore gamer som.. En gamer som har en samling på omkring 20000 kr, eller en som dedikerer sit liv til CS.. Er selv første valg, og vil se mig selv som rimelig hardcore til en bred vifte af spil..

Og hvis du siger at CSS kører dårligt på folks computere, og derved ikke er hurtigt nok, så må folk fandme følge med tiden og få opdateret deres hardware.. Den comp jeg sidder på nu scorer en 80 fps avg. med alt på max, så hvis de vil have den dårlige grafik og bedre FPS, er det vel ok.. Sæt alt på min.. Hvis de stadig scorer 20 fps, så burde de måske afmelde Amiga-magasinet, og sætte sig ned ved en PC der ikke er 5 år gammel..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Tror det kommer til at overtage på et tidspunkt.. Men, jeg er ret sikker på der går et pænt stykke tid.

Jeg er også sikker på, at det storset er de samme klaner der vil dominere, til gengæld tror jeg der kommer mange udskiftninger på holdet.. Tror der er mange pro gamere der stopper - og der kommer nye til 8)

muligvis, men det bliver ikke pga. selve spillet...det kommer helt automatsik når ens prioriteringer ændres :)

har man først været deroppe på det niveau, så bliver man ved uanset hvordan spillet ændrer sig...for dem deroppe har nemlig noget særligt, og derfor vil de stadig dominere scenen.

lige pludseligt en dag ser man så at de fx begynder på arbejde eller uddannelse, og ikkehar tiden til oxo at holde sig på det niveau, eller familien pludselig bliver vigtigere...men selv da 1.3 kom med det nye hoppesystem, som faktisk gjorde det mindre skillpræget et spil...så blev de fleste ved selvom de havde sagt at det ville de ikke...for CPL har nu ikke helt små præmiesummer, og sponsorerne på det plan giver en god sjat...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af engel

Blablabla .. prøv at få lidt dokumentation på dine utallige postulater, istedet for at lukke det ene ud efter det andet. :roller:

Ja for ´det er da ikke andet end u-underbyggede postulater.
    Hitboxes som sådan er afskaffet så vidt jeg har læst mig frem til, istedet bliver skuddet registreret som ramt/ikke ramt på pixel niveau.

Og du(fraxz) spørger hvorfor man skulle lukke 1.6 når det er tømt for bugs: Fordi det er baseret på en oldgammel motor, som der tilfældigvis kommer en opdatering af i HL2.

Og at valve ikke er hurtige til at rette bugs er jeg rygende uenig i også, der går tit ikke mere end en uge eller to fra alvorlige bugs er opdaget til de er fixet efter steam er blevet implementeret.

Så på´n igen du, find nogle fakta som underbygger dine påstande, ellers skal du i det mindste argumentere MEGET bedre end du gør! :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Jeg hørte nu ikke nogen sige at de ligefrem ville stoppe da 1.3 udkom. De var utilfredse, som ved 1.6, men stoppe ville de nok ikke.

• well jeg kom meget oppe i en cafe hvor der sad en masse af dks bedste..og flere af dem sad og whinede over de ikke kunne hoppe, og sagde NU ER DET NOK osv......de siger så meget :)