Preorder pakken kan fåes for 574,- ved http://www.betafon.dk/default.asp inkl. porto. 627,75,- med efterkrav.

Guild Wars åben beta i disse dage!
-
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Preorder pakken kan fåes for 574,- ved http://www.betafon.dk/default.asp inkl. porto. 627,75,- med efterkrav.Jeg kan ikke lige finde det.. Du kunne vel ikke lige give et specifikt link, eller kort forklare hvordan jeg finde det?
-
Ovre i menuen trykker du PC Spil -> PC spil på vej -> bogstav "G" -> GUILD WARS!
-
Ovre i menuen trykker du PC Spil -> PC spil på vej -> bogstav "G" -> GUILD WARS!Smukt, jeg var igang under Adventure og RPG.
-
Hahaha! Jeg faldt lige over systemkarvene til Sacred:
SYSTEMKRAV min. : 800 GHz CPU / Processor, 256 MB RAM / Hukommelse, 2.0 GB diskplads på harddisken, 32 MB Grafikkort, 4x CD-ROM, Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP
Men sådan nogle fejl er jo ret normale efterhånden
-
Hehe
-
Oh yes! Så er betaen i fuld gang!
Andre der er med?
-
Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
Oh yes! Så er betaen i fuld gang!Andre der er med?
Fik desværre ikke taget mig sammen til at købe pakken tids nok. Er der forskel fra World Preview?! Og kan man fortsætte med sin karakter fra før?
-
hmm har prøvet at hente det... men den siger da man skal have en CD-key... så kan det da ikke helt være en Beta ? er ikke helt med ?
-
Jojo, man skal have en CDkey i de fleste, hvis ikke alle MMO betaer..
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Jojo, man skal have en CDkey i de fleste, hvis ikke alle MMO betaer..hehe oki.... men hvor skaffer man en CD-ley til spillet så
-
Du køber pre-order pakken til 575 kr.
-
Fik desværre ikke taget mig sammen til at købe pakken tids nok. Er der forskel fra World Preview?! Og kan man fortsætte med sin karakter fra før?Jeg har sådan set heller ikke bestilt pakken endnu, jeg brugen en engangs key fra bladet "PC Gaming World". Det kan stadig nåes, bladet koster 70 bobs, og kan fås stort set overalt.
Og ja, man kan godt fortsætte sin karakter fra WPE'en, men det er ikke så spændende, da der ikke er kommet flere baner til den. Derimod kan man nu vælge at starte fra level 1, når man opretter en ny karakter, og det giver mulighed for at spille helt nye baner, der ikke var med i WPE'en.
Der ud over er der kommet en hules masse bugfixes, og de har lavet "guild bannerene" om, så de ligner mere kapper, end et stykke stof der hænger om halsen.
-
Nice
-
Den "nye" campaign finder sted ved "The Wall". Det skal lige siges at der er flere baner end vist på kortet, siden jeg ikke lige pt. er nået længere.
Lige nu har jeg omkring 80 screenshots fra dennye campaign, men de er alle i .bmp formatet, så jeg finder et par gode, og poster dem som jpg senere.