Demo af Need for speed 2 ude nu !
- Fredsgaard
- Lukket
-
-
Allerede 2 tråde om det bare her på side 1.....
http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29632&sid=
http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29637&sid= -
Oprindeligt indlæg af Henrik-
Allerede 2 tråde om det bare her på side 1.....Cool nok, så må det jo være noget som interreserer folk ikk sandt?
-
Oprindeligt indlæg af Fredsgaard
Cool nok, så må det jo være noget som interreserer folk ikk sandt?
Nej det betyder bare at folk ikke læser hvilke andre tråde der er herinde og opretter dem en gang til..
Åben øjnene næste gang...
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Nej det betyder bare at folk ikke læser hvilke andre tråde der er herinde og opretter dem en gang til..
Åben øjnene næste gang...
Åben øjnene næste gang?? hvad med at du bare fletter næbet?
I mener at hvis jeg vil poste noget herinde så skal jeg læse ALLE tråde igennem for at undgå at jeg ikke poster noget som har været postet en gang? Blot for at undgå at træde på jeres følelser ??
Get a life, and get over it !!!
-
hmm... jeg har nu ikke lige støt på dem der 2 tråde før som jeg heller ikk tror Fredsgaard har... så jeg må nok støøte Fredsgaard og sige at man ikke orker at læse alle trådende... desuden, inde på Hardware og
overclockings forumerne er der også rigtig mange mange af de samme tråde... og jeg har intet imod det...EDIT:
kan godt forstå at Henrik- siger det -
Oprindeligt indlæg af Fredsgaard
Åben øjnene næste gang?? hvad med at du bare fletter næbet?
I mener at hvis jeg vil poste noget herinde så skal jeg læse ALLE tråde igennem for at undgå at jeg ikke poster noget som har været postet en gang? Blot for at undgå at træde på jeres følelser ??
Get a life, and get over it !!!
Alle tråde???
Du kan måske bare kigge på den første side???
Eller måske den første og anden side...
Henrik linker til 2 tråde som BEGGE er på første side...
så ÅBEN øjnene næste gang...
-
der er 2tråde magen til denne ik nogle grund til en 3ede
Tråd Lukket.