hvilke konsoller har du???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Det sagde jeg ikke, jeg sagde bare, at det er den eneste "konsol", man med værdighed kan eje. Synes, for at sige det mildt, at konsoller er en gang bulls*it.


    det er vel også at sige, du syndes at GB er federe end konsoller..når gb er den eneste "værdige" DU kan eje..og konsoller er noget være bulls*it, eller tager jeg helt fejl?


    JEG syndes Fx. at gameboys er noget være junk, det eneste fede jeg kan se ved den er at man kan tage den med sig..


    da jeg bedst kan li at spil på konsoller sammen med andre, spiller lidt FIFA og forskelling Bil spil sammen med gutterne..


    men sårn er vi jo så forskelling.. ;)

  • Jeg har ik nogen, kun min pc..


    Men har tænkt på at anskaffe en xbox til mit 32" sony FQ75

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Har en PS1, står og samler støv lige nu, har lige købt en X-box, bare for at kunne spille Burnout 3, fedt spil!, og så har jeg en Dreamcast, den fedeste konsol af dem alle, bare synd at Sega slog den ihjel.

  • Læste lige en lidt gammel nyhed fra Gamereactor vedrørende prisen på DS og PSP. Det er en udtalese fra Sony.


    http://www.gamereactor.dk/texter/?id=56342


    Kom iøvrigt lige i tanke om at DS også har voice recognition (kan jeg ikke stave). :D


    EDIT: Og her er så en opdateret nyhed der siger PSP = omkring de 2000 - 2500 kr. http://www.gamereactor.dk/texter/?id=58129


  • Kommer nok til at starte med DS så.. Tror bare ikke voice regognition kommer til at virke ordentligt.. Bare se på Windows version af selvsamme.. :l

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Kommer nok til at starte med DS så.. Tror bare ikke voice regognition kommer til at virke ordentligt.. Bare se på Windows version af selvsamme.. :l


    Efter at have trænet Windows's indbyggede voice recognizer ting (skal installeres seperat i min xp build), så virker den rigtig godt! Jeg har ført brugt en addon til det recognition software, så jeg kunne bruge det i Raven Shield. Hver gang jeg sagde "nightvision" slog den nightvision googles på. Blæret men ikke specielt anvendeligt.


    Jeg kunne desuden også skrive noter ekstremt hurtigt ved bare at sige hvad jeg ville skrive (der følger diktationsprogrammer med i softwarepakken der kan hentes gratis) - dog kun på engelsk :S


    EDIT: Til de interessede der ikke har stiftet bekendskab med voice recognition før, kan hvad jeg taler om hentes her: http://www.microsoft.com/speech/download/sdk51/


  • Hmm, ok, har ikke lige prøvet at træne den :P
    Kan se det for mig, man sidder i toget med sin DS:


    "Use otion"
    "Voice not recognized"
    "Use potion"
    "Voice not recognized"
    "USE THE DAMN POTION"


    "Hvad laver du knægt?"
    "Jeg træner bare min DS.."

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • en af mine venner har sådan en xbox og den vilde jeg også gerne have, han havede den med en dag hos mig det så smader godt ud..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog


  • Mere fordi det var den første rigtigt fede af slagsen, og ja, at man f.eks. kan tage den med i skole. Og så har den jo stil. :) Synes bare det er så fuldkommen latterlige priser på konsoller, de kan intet i forhold til en PC på alle leder og kanter. Det eneste positive der er ved konsoller er faktisk Grand Turismo og Yoshi.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Mere fordi det var den første rigtigt fede af slagsen, og ja, at man f.eks. kan tage den med i skole. Og så har den jo stil. :) Synes bare det er så fuldkommen latterlige priser på konsoller, de kan intet i forhold til en PC på alle leder og kanter. Det eneste positive der er ved konsoller er faktisk Grand Turismo og Yoshi.


    Gran Turismo, Yoshi, de lækre controllere og alle de fede spil man ikke kan få til PC..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Har Xbox, PS2 og Cuben.
    Har dog haft mange flere i tidens løb, men ligenu har jeg ikke brug for flere end de 3 (og så min PC selvfølgelig, hehe)


    Jeg spiller mest på Xboxen dog, Cuben har stået og samlet støv en del tid nu, det samme med PS2. men det ændrer sig nu når Final Fantasy XII udkommer og Resident Evil 4.

  • der er vidst noget med at PSP'ens batteri kun varer et par timer eller 3 :dots:
    ikke så fedt hvis man ser en lang film på den. tror nok jeg ville vælge en DS ud fra de forskellige facts.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura
    Har Xbox, PS2 og Cuben.
    Har dog haft mange flere i tidens løb, men ligenu har jeg ikke brug for flere end de 3 (og så min PC selvfølgelig, hehe)


    Jeg spiller mest på Xboxen dog, Cuben har stået og samlet støv en del tid nu, det samme med PS2. men det ændrer sig nu når Final Fantasy XII udkommer og Resident Evil 4.


    Kunne ikke have sagt det bedre!


    Venter også med spænding på at se hvad der bliver af deres lovede FF VII-2.. På en eller anden måde håber jeg ikke de laver det.. Og hvis de endelig skal, så lad dem da ihvertfald beholde det gamle, men gode materia system! Det ville bare være så synd at vi alle får forhåbningerne op, ja endnu højere end jeg har med HL2 lige nu, og så bliver det det væreste ****.. FF VIII, anyone?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Hehe, well FFVIII er mit favorit FF spil, så måske vi ikke kan blive enige på det punkt, men kan godt følge dig generelt. Der har været mange spil (både til consoles såvel som PC), så der har skuffet mig meget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura
    Hehe, well FFVIII er mit favorit FF spil, så måske vi ikke kan blive enige på det punkt, men kan godt følge dig generelt. Der har været mange spil (både til consoles såvel som PC), så der har skuffet mig meget.


    Det er meget sjovt med FF VIII.. De fleste jeg har talt med enten HADER det, eller ELSKER det.. Jeg selv ligger nok mest på en 2-3 stk af 10, på en skala..
    Sådan har jeg det med FF IX.. Hver gang jeg siger at det er et af de bedste FF spil (kun slået af VII og III/VI) bliver jeg altid raped..


    Een ting kan vi vel bliver enige om.. FF MQ er lige til skraldespanden, aye?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2