hvilke konsoller har du???

Oprindeligt indlæg af Hayes
    http://www.gamespot.com/gamecu…elegendofzelda/index.html

Ord kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til den "lille" sag!! Fuck hvor skal jeg bare ha' det på dagen det udkommer!!

EDIT: Ang. Residen Evil 4, det ser meget cool ud, fordi det ikke foregår inde i byen mere.. Lidt mere ala Blair Witch agitigt, vil jeg mene.. Vil også gerne prøve Silent Hill: The Room.. efter sigende skulle der kun være 1 savested i spillet, og det er der hvor man starter.. Hvis i har spillet tidligere SH spil vil i vide at områderne man vader igennem bliver mere og mere dystre, alt efter hvor langt man kommer i spillet.. Man skulle vidst få underlige telefonopkald og andre mærkværdigheder i ens lejlighed i det her.. Lyder fantastisk skummelt :D!

Glæder mig også frygterlig meget til zelda 2005 :P
    Lille smule skuffet over wind waker lidt for børne agtig også rimelig burtig gennemført!

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Glæder mig også frygterlig meget til zelda 2005 :P
    Lille smule skuffet over wind waker lidt for børne agtig også rimelig burtig gennemført!

Omkring Zelda, så er det første gang jeg er interesseret i et af spillene, netop fordi de har ændret det. Skal nok selv have det, hvilket jeg aldrig regnede med at skulle høre mig selv sige omkring et Zelda spil, hehe.
    Shigeru Miyamoto ændrede det også af samme grund du nævner, at det var for børneagtigt, og det var på tide med noget forandring. Respekt for manden, hehe

Silent Hill 4: The Room er fedt, der er dog en smule genbrug i det, og er måske en smule kort pga dette, men det er creepy og med nytænkning, hvilket altid er dejligt i et spil :P
    Personligt er jeg sikker på jeg synes mere om SH4 end RE4, men jeg vil da klart give det en chance, når nu det udkommer. Jeg har hørt fra så mange RE fans, at de hader de ændringer der er kommet i det, men jeg har altid syntes at der manglede noget forandring, både hvad angår controls, men også hvad angår historie og surroundings (kan ikke huske hvad det hedder på dansk). Så er positiv indtil videre hvad angår det spil.

Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura

Omkring Zelda, så er det første gang jeg er interesseret i et af spillene, netop fordi de har ændret det. Skal nok selv have det, hvilket jeg aldrig regnede med at skulle høre mig selv sige omkring et Zelda spil, hehe.
    Shigeru Miyamoto ændrede det også af samme grund du nævner, at det var for børneagtigt, og det var på tide med noget forandring. Respekt for manden, hehe

Silent Hill 4: The Room er fedt, der er dog en smule genbrug i det, og er måske en smule kort pga dette, men det er creepy og med nytænkning, hvilket altid er dejligt i et spil :P
    Personligt er jeg sikker på jeg synes mere om SH4 end RE4, men jeg vil da klart give det en chance, når nu det udkommer. Jeg har hørt fra så mange RE fans, at de hader de ændringer der er kommet i det, men jeg har altid syntes at der manglede noget forandring, både hvad angår controls, men også hvad angår historie og surroundings (kan ikke huske hvad det hedder på dansk). Så er positiv indtil videre hvad angår det spil.

Ang RE 4, så vil jeg lige spørge mig lidt from ang. controls osv. først.. Håber virkelig de er ved at lære lidt om dem efterhånden..
    Bare kig på Ninja Gaiden, så ved i hvordan controls skal være!

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeh har en ps2 og glæder mig for vildt til det nye GTA er på gaden

Ps. Træls for jer som kun har pc....for der går nok lang tid før det udkommer dertil.....hehe ;)

------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------

Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    Jeh har en ps2 og glæder mig for vildt til det nye GTA er på gaden

Ps. Træls for jer som kun har pc....for der går nok lang tid før det udkommer dertil.....hehe ;)

kan godt være men til gengæld får vi HL2!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Oprindeligt indlæg af Hayes

Ang RE 4, så vil jeg lige spørge mig lidt from ang. controls osv. først.. Håber virkelig de er ved at lære lidt om dem efterhånden..
    Bare kig på Ninja Gaiden, så ved i hvordan controls skal være!

;)

Sluk for lyset, luk dørene, og oplev dit værste mareridt.

Det mest grusomme, realistiske videospil nogensinde lavet. Resident Evil 4 forgår 6 år efter episoden i Resident Evil 2, regeringen har opløst the Umbrella Corporation, som ellers har være skyld i så meget død og ødelæggelse. Us-agent Leon Kennedy (resident evil 2) bliver sendt til Europa for at redde præsidentens datter fra en mystisk organisation, og så bryder helvede løs.

I Resident Evil 4 vil du se markante ændringer i gameplayet, som bl.a. en længe ventet opdatering af det langsommelige kontrolsystem - et af seriens uheldige kendetegn. Den største omvæltning for gamle fans af serien vil dog være at det ikke længere er hjernedøde zombier som er fjenden, men snarere muterede mennesker som angriber intelligent og i hold. Resident Evil 4 vil have noget af det mest imponerende grafik til dato, og tager springet ud i fuld 3-D, med realistisk dynamisk lys.

Der er lagt op til at Resident Evil 4 bliver det bedste spil i hele serien.

• Er det noget du selv har siddet og skrevet, eller hvor er det fra? Har du prøvet spillet endnu? Kan ikke lige huske hvornår det udkommer.. -_-

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Det er ikke udkommet endnu, det udkommer først til næste år. EU skulle vidst ikke engang have en release date endnu, hehe
    Der er dog blevet givet en masse information omkring gameplay og andet, så man kan stykke en masse meninger sammen om spillet allerede nu.

• Når man copy/paster er det en god idé at skrive kilde på .. ;)